//
کدخبر: ۳۲۰۸۴۴ //
دادستان کرمانشاه:

دستگاه های اجرایی در اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کوتاهی نکنند

داددستان کرمانشاه گفت:همه دستگاه های اجرایی در استان موظف به اجرای کامل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستندکم کاری از هیچ دستگاهی را نمی پذیریم.

دستگاه های اجرایی در اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کوتاهی نکنند
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان گرمانشاه، بااشاره به مصوبه روز گذشته( ۲۳ مرداد) ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: طبق این مصوبه از امروز(دوشنبه) به مدت یک هفته تعطیلی شش روزه اصناف،مشاغل دولتی و بانک ها را همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه نیز خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه این تصمیم به منظور کنترل بیماری کرونا گرفته شده، لذا همه دستگاه های اجرایی در استان موظف به اجرای کامل آن هستند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا هیچ کم کاری را از هیچ دستگاهی نمی پذیریم و درصورت تخلف برخورد قضایی صورت می گیرد.

کرمی اعلام کرد: پلیس راهور استان باید از هرگونه سفر غیرضروری وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی جلوگیری کند‌ و تمام اصناف نیز جز اصناف که مایحتاج مردم را تامین می کنند تعطیل شوند.

وی بااشاره به ضرورت تشکیل گشت مشترک برای اجرای این مصوبات، اعلام کرد: این گشت با محوریت فرمانداری و با حضور برخی دستگاه ها همانند تعزیرات و اجرائیات و سایر نهادهای مرتبط باید با جدیت تمام فعال شده و ضمن بازرسی های مکرر تصمیمات مقتضی را اتحاذ کند.

به گفته دادستان کرمانشاه، عدم حضور دستگاهی در گشت مشترک، حسب تصمیمات اتخاذه از سوی دادستانی و سازمان بازرسی مورد بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب قرار خواهد گرفت.

 وی در ادامه با تاکید براینکه دادسرای استان در راستای اجرای دقیق این مصوبات در کنار  نیروی انتظامی و مرکز بهداشت خواهد بود، گفت: همجنین نماینده تام الاختیار دادستان در ستاد کرونای استان نیز معرفی و حضوری فعال در این ستاد دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان