//
کدخبر: ۳۱۵۵۶۵ //
دادستان کرمانشاه:

در ایام کرونا حتی برای یک روز خدمت رسانی قضایی را تعطیل نکردیم

امیران و فرماندهان ارتش و سپاه استان کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان عمومی و انقلاب استان دیدار کردند.

در ایام کرونا حتی برای یک روز خدمت رسانی قضایی را تعطیل نکردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

در این دیدار شهرام کرمی دادستان کرمانشاه، کار قضایی را کاری سخت و طاقت فرسا توصیف کرد و افزود: باتوجه به بالا بودن آمار اختلافات در استان، هرساله تعداد زیادی پرونده به دادسرا وارد می شود.

وی تصریح کرد: علیرغم حجم بالای پرونده هایی که به دادسرا وارد می شود، اما همواره تلاش کرده ایم با سرعت و دقت به این پرونده ها رسیدگی کنیم.

دادستان کرمانشاه اظهار کرد: در ایام کرونا نیز با وجود اینکه تعدادی از همکاران قضایی واداری ما به بیماری کرونا مبتلا شدند، اما حتی برای یک روز هم خدمات قضایی را تعطیل نکردیم.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان اولویت خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم قرار داده است.

کرمی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از رشادت ها و ایثارگری های نیروهای مسلح استان، افزود: امنیتی که امروز در استان و مرزهایمان داریم، مرهون زحمت کشان ارتش و سپاه است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح استان با چشمان تیزبین خود از مرزهای ایران اسلامی پاسداری و نگهداری می کنند.

دادستان کرمانشاه خطاب به امیران و فرماندهان ارتش وسپاه پاسداران در استان افزود: شما حافظان نظم و امنیت کشور هستید و مردم ایران به شما دلاور مردان می بالند و افتخار می کنند چراکه در دنیا غرور آفرین بوده اید و ایران اسلامی را در همه بر ها سربلند کرده اید.

وی در پایان با تاکید براینکه تاریخ از شما دلاورمردان سپاه اسلام به خوبی یاد خواهد کرد، گفت: ان شالله که بتوانیم این پرچمی را که در دستان با کفایت مقام عظمای ولایت هست را به دست ولی نعمتمان ولی الله اعظم عج الله دهیم.

23

24

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان