//
کدخبر: ۳۱۶۰۴۶ //
شهردار کرمانشاه:

۷ پروژه عمرانی در شهر کرمانشاه افتتاح شد/تحول نیاز به اراده و عزم آهنین دارد

شامگاه امروز ۷ پروژه عمرانی در کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

۷ پروژه عمرانی در شهر کرمانشاه افتتاح شد/تحول نیاز به اراده و عزم آهنین دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید قاسم سلیمانی که شامگاه امروز (۱۰تیرماه) برگزار شد اظهار داشت:طی یک هفته ۵/۲ دهم هکتار فضای سبز  اطراف تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی ایجاد شد.

 وی افزود: ظرف مدت ۱۹ ماه عظیم ترین پروژه غرب کشور با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها به بهره برداری رسید که اگر مدیریت جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت نبود این کار انجام نمی‌گرفت.

وی پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی را آبروی کرمانشاه دانست و‌گفت:امروز و با حضور معاون عمرانی وزارت کشور ۷ پروژه در شهر کرمانشاه به بهره برداری رسید که یکی از این پروژه ها افتتاح اولین پارک بانوان با محتوای پیرامونی و فضای عالی در کرمانشاه است.

شهردار کرمانشاه باغ رستوران دایه (مادر) در طاقبستان، باغ رستوران پارک شاهد، خیابان غذا سراب قنبر، آب نمای سنگی پل ولایت و مسیر دوچرخه سواری را از دیگر پروژه های افتتاح شده در شامگاه امروز عنوان کرد.

 این مقام مسئول همچنین استفاده ۳۰۰ هزار تن  آسفالت در شهر کرمانشاه، احداث پیاده راه، جدول گذاری، هدایت آب های سطحی وحاشیه سازی میدان امام حسین(ع) را از دیگر کارهای انجام شده توسط شهرداری دانست و گفت: در شهر کرمانشاه کارهای جهادی همچنان ادامه خواهد داشت و اگر آبادانی شهر به همین روال ادامه داشته باشد تا ۴ سال آینده در حوزه های عمرانی، اجتماعی و ترافیکی شرایط خوبی در کرمانشاه مهیا خواهد شد.

طلوعی خاطر نشان کرد: تحول نیاز به اراده و عزم آهنین دارد و اگر دست به دست هم دهیم کارهای بزرگی در استان انجام خواهد شد.

وی یادآور شد:کرمانشاه همواره سپر دفاعی و امنیتی کشور بوده ولی از ناحیه حکومت به آن توجه نشده است حق مردم است که به آنها توجه شود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان