//
کدخبر: ۳۱۱۵۲۶ //
با حضور شهردار کرمانشاه انجام گرفت؛

افتتاح لاین غرب به شمال تقاطع غیر هم سطح شهید قاسم سلیمانی در کرمانشاه

لاین غرب به شمال تقاطع شهید قاسم سلیمانی با حضور شهردار کرمانشاه افتتاح شد.

 افتتاح لاین غرب به شمال تقاطع غیر هم سطح شهید قاسم سلیمانی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه امروز (سوم خرداد ماه ۱۴۰۰) در حاشیه افتتاح لاین غرب به شمال تقاطع غیر هم سطح شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد:تقاطع شهید قاسم سلیمانی بزرگترین پروژه شهر کرمانشاه بود که امروز با وجود تمامی مشکلات افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: مسیرهای شرق به غرب و بالعکس، مسیرهای شرق به جنوب و بالعکس و مسیر شمال به جنوب و بالعکس پیش از این به بهره برداری رسیده بود و امروز هم مسیر غرب به شمال (بلوار کشمیر به میدان نیایش) با اعتباری حدود ۲۴۰ میلیارد تومان تکمیل و افتتاح شد.

photo_2021-05-24_13-35-03

شهردار کرمانشاه مدت زمان بهره برداری از این تقاطع رو حدود ۱۶ ماه اعلام کرد و گفت: انجام این پروژه طی مدت یاد شده کاری بی نظیر در کشور بود و این طرح پس از فضا سازی کامل طی۲۰ روز آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

طلوعی در ادامه با اشاره به پروژه غیر هم سطح   میدان سپاه پاسداران کرمانشاه نیز افزود: عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز شده و با پایان پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی تمرکز بر روی این پروژه انجام خواهد گرفت.

شهردار کرمانشاه در خصوص پروژه تله کابین هم گفت:سرمایه گذار جدیدی برای این طرح جایگزین شده که ادامه کار توسط او انجام خواهد گرفت.

photo_2021-05-24_13-35-05

طلوعی در ادامه گفت: اعضای شورای شهر کرمانشاه در حق من بی مهری و کم لطفی کردند ولی من جواب کسی را ندادم و هر چه علم و تجربه داشتم در این شهر استفاده کردم.

طلوعی خاطر نشان کرد: اصراری به ماندن در کرمانشاه ندارم و نظرم اینست که اگر از ظرفیت جوانان در مدیریت ها استفاده شود به شهر کمک بیشتری خواهد شد و اگر شهردار یا عضو شورایی هم اصرار بر ماندن در منصب خود را دارد حتما پای منافع شخصی در میان است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان