//
کدخبر: ۳۰۵۱۸۶ //
شهردار کرمانشاه:

سال ١۴٠٠ سال حرکت به جلو است/ کسب رتبه اول تحقق بودجه توسط شهرداری منطقه دو

شهردار کرمانشاه گفت: سال ١۴٠٠ شاید همچون سال گذشته سخت باشد، اما امسال سال حرکت به جلو است.

سال ١۴٠٠ سال حرکت به جلو است/ کسب رتبه اول تحقق بودجه توسط شهرداری منطقه دو

نخستین جلسه بررسی تفضیلی وصولی عوارض و تحقق بودجه مرکز و مناطق هشت گانه شهرداری در سال ١۴٠٠ به ریاست دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه برگزار شد.

سعید طلوعی در این نشست ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: در زمان باقی مانده از دوره شورای اسلامی شهر کنونی کار ما در شهرداری سنگین تر شده است.

وی افزود: باید همکاران مساعدت و تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانیم شهرداری را بروزرسانی و آماده کار تحویل دهیم.

به گزارش فرتاک نیوز،شهردار کرمانشاه با تأکید بر اینکه پروژه های نیمه تمام باید ظرف این چندماه تکمیل و به بهره برداری برسند، گفت: علاوه بر این که در بحث درآمدی باید بیشتر تلاش کرد، آرشیو الکترونیک نیز باید هرچه سریعتر به اتمام برسد.

طلوعی ادامه داد: هم اکنون در سال جدید ۵٠ هفته کاری داریم که باید هزینه های جاری را تأمین کنیم، شرایط اقتصادی سختی وجود دارد اما باید بیشتر تلاش کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه لایحه عوارضی امسال در شورای مصوب نشده، تصریح کرد: اکنون مجبوریم که براساس سال گذشته عمل کنیم و دادگاه نیز با صدور رأی، دریافت عوارض مازاد بر تراکم (پذیره) براساس نرخ روز را تأیید کرده است.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: در بحث تحقق بودجه، در کل کشور کمتر شهری در اسفندماه، که ماه پایان سال بود توانست بصورت صدرصدی عمل کند، اما تحقق بودجه شهرداری کرمانشاه در این ماه بیش از ١٨٠ درصد بوده که نشان از تلاش تمامی همکاران است.

طلوعی در ادامه با بیان اینکه زیباسازی شهر در ایام نوروز موجب رضایت مردم از شهرداری شد، گفت: شهری زیبا حق مردم کرمانشاه است که جا دارد از مجموعه مدیران شهری به جهت زیباسازی و اقدامات عمرانی شهر باوجود تمامی مشکلات اقتصادی و کرونا تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری کارهای بزرگی باید انجام دهیم افزود: هرچقدر جلوتر می‌رویم مردم راضی تر می‌شوند و اگر مردم راضی باشند خداهم رضایت دارد، سال ١۴٠٠ سال حرکت به جلو است، شاید همچون ٩٩ سخت باشد اما باید حرکت کرد.

شهردار کرمانشاه تأکید کرد: خدمت به مردم باید تداوم داشته باشد، هیچ گاه اهل شعار و نمایش نبودیم بلکه همواره عمل کرده ایم.

طلوعی در پایان گفت: برنامه آرشیو الکترونیک و سند چشم انداز ۵ ساله توسعه کرمانشاه یکی از مطالبات مردم از مجموعه شهرداری است که برای ما نیز حائز اهمیت است.

در پایان این نشست، مدیرکل امور مالی شهرداری کرمانشاه با ارائه گزارشی از وصول مطالبات، شهرداری منطقه دوم را بعنوان رتبه اول در تحقق بودجه سال ١٣٩٩ معرفی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان