//
کدخبر: ۲۹۲۴۷۱ //
شهردار کرمانشاه:

پروژه های عمرانی شهری با سرعت در حال انجام است

شهردار کرمانشاه به سرعت بالای انجام پروژه های عمرانی مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: هیچ مشکلی نمی تواند مانع توسعه، آبادانی و سازندگی شهر کرمانشاه شود.

پروژه های عمرانی شهری با سرعت در حال انجام است

سید طلوعی در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران، از پیشرفت بالای این پروژه خبر داد و تاکید کرد: سرعت کار در این پروژه بسیار مهم است.

به گزارش فرتاک نیوز،وی به مشکل معارضی در این پروژه اشاره کرد و افزود: به دلیل این معارضی نباید افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی به تأخیر بیفتد، چرا که طولانی شدن زمان بهره برداری باعث بالا رفتن هزینه‌های پروژه می شود.

 شهردار کرمانشاه با اشاره به حمایت ها و همراهی خوب اعضای شورای اسلامی شهر با پروژه‌های عمرانی مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: مردم این شهر نیاز به ارائه خدمت و آبادانی و سازندگی شهرشان را دارند.

 طلوعی با اشاره به برخی اختلافات در شواری شهر تصریح کرد: نباید اختلافات شخصی را وارد مسائل کاری کنیم چراکه این اختلافات مانع پیشرفت و آبادانی شهر می شود.

وی با بیان اینکه این اختلافات نباید به دلیل مسائل شخصی باشد، ادامه داد: اعضای شورای شهر کرمانشاه با حضور در محل پروژه ها باید به ارائه ایرادها و نواقص احتمالی موجود و ارائه پیشنهاد و راهکار بپردازند و در رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری که همان ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مردم است، شهرداری را یاری کنند.

طلوعی با تاکید بر اینکه مردم تمایلی به پرداختن حاشیه های ایجاد شده ندارند، گفت: اقدامات و پروژه های عمرانی خوبی در شهر کرمانشاه شروع شده و مردم به دنبال رفاه بیشتر شهری و رفع مشکلات در حوزه های مختلف از جمله عمران، ترافیک، زیباسازی و خدمات شهری هستند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه نباید با دشمنی شخصی و سلیقه‌ای مانع پیشرفت و آبادانی شهر شد، گفت: قصدی به جز خدمت نداشته و ندارم و تا هر زمان که مردم شریف کرمانشاه بخواهند خدمتگزار آنها خواهم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان