//
کدخبر: ۲۷۹۰۰۲ //
شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید استاندار از سه طرح عمرانی:

هرجا تعامل وجود داشته باشد پیشرفت حاصل می شود

شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید استاندار از سه پروژه عمرانی لازمه پیشرفت استان را تعامل و ارتباط دو سویه دانست.

هرجا تعامل وجود داشته باشد پیشرفت حاصل می شود

دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید میدانی استاندار از سه پروژه عمرانی شهرکرمانشاه اظهار داشت: هرجا تعامل وجود داشته باشد پیشرفت خوبی حاصل می‌شود و در پروژه های تقاطع غیرهم شهید سلیمانی، تلکابین   ومعبر بلوار کیهانشهر به بلوار امام خمینی (ره) علیرغم همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی با توجه به  تعامل خوبی که بین استانداری و شهرداری وجود دارد کارهای خوبی انجام شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،شهردار کرمانشاه افزود: در زمینه جدول گذاری و  آسفالت محله های حاشیه نشین اوضاع شهر خیلی خوب است و علیرغم وجود سختی‌ها و مشکلات شهر زنده است و پروژه ها در حال فعالیت هستند.

  وی تصریح کرد: پیاده راه پارکینگ شهرداری هم وضعیت خوبی پیدا کرده و با وجود سرویس های بهداشتی و استفاده از مبلمان شهری در شرایط خوبی قرار گرفته که امیدواریم ظرف دو هفته آینده به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرمانشاه درپایان بیان داشت : اعتبار این پروژه ها باید از منابع داخلی تامین شود و در صورت تامین اعتبار لازم تمامی این پروژه ها تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است پروژه تقاطع غیر هم سطح سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد و با اعتبار اولیه ۱۳۰ میلیارد تومان تا دهه فجر افتتاح خواهد شد و مسیر پروژه تلکابین هم با پیشرفت فیزیکی ۲۶ درصد به طول ۱۳۳۲ متر و ۱۵ سانتیمتر و اختلاف ارتفاع ۶۴۰ متر امسال تکمیل خواهد شد و تا پایان سال آینده نیز  راه اندازی می گردد همچنین پروژه معبر بلوار کیهانشهر به سمت بلوار امام خمینی (ره) به طول دو کیلومتر با دو باند هم ، در صورت تامین اعتبار تا ۲۲ بهمن به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان