//
کدخبر: ۲۷۰۲۴۹ //
شهردار کرمانشاه:

عرصه مدیریت شهری جولانگاه سیاسی بازی نیست

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه عرصه مدیریت شهری جولانگاه سیاسی بازی نیست تاکید کرد: مدیران موفق همیشه و تحت هر شرایطی به فکر ارتقاء کیفیت خدمات و کمک به شهروندان هستند.

عرصه مدیریت شهری جولانگاه سیاسی بازی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر طلوعی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: تمام توان مجموعه مدیریت شهری باید در خدمت صادقانه به  جامعه شهروندی باشد و برای پیشرفت و تعالی شهر کرمانشاه شبانه روز پای کار هستیم تا رضایت همشهریان عزیز را جلب نماییم.

وی افزود:  باید با دیدی علمی،  منطقی و استفاده از تجارب تمامی صاحب نظران در عرصه مدیریت شهری گام برداریم و این موضوع در اولویت کاری شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیریت شهری جای سیاسی بازی و ریاکاری نیست تاکید کرد: قطعا آدم های موفق در عرصه سازمان همیشه به فکر کمک کردن به دیگران و ارتقاء کیفیت خدمات به مردم هستند ولی آدم های ناموفق با حاشیه‌پردازی به دنبال منافع شخصی هستند که با این مساله در شهرداری با قاطعیت برخورد خواهد شد.

دکتر طلوعی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی خصوصاً در عرصه مدیریت شهری مناسب نیز بیان داشت: با کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از ریخت و پاش های غیر ضروری توانسته‌ایم مدیریت اقتصادی مناسبی را برای پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی به وجود آوریم و از پیشرفت عملیات‌های اجرایی پروژه ها راضی هستم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه متعلق به همه جامعه شهروندی است که به صورت امانت در اختیار مدیران قرار گرفته است پس باید با تمام توان و با خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایتمندی در بین همشهریان از این امانت به نحو شایسته ای پاسداری کنیم تا خدای ناکرده فضا برای سودجویان جهت سوء استفاده و خیانت در امانت مهیا نگردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه فضای همدلی و صمیمی در بین مدیران و کارکنان شهرداری حاکم است گفت: قطعاً با کار دلسوخته کیفیت دلساخته می توانیم کرمانشاه را به عنوان کلانشهر به جایگاهی که بایسته و شایسته آن است برسانیم، به شرط اینکه همه دست در دست هم برای توسعه و عمران و آبادانی آن تلاش کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان