//
کدخبر: ۲۷۳۷۲۳ //

سازمان حمل بار شهرداری کرمانشاه افتتاح شد / محاسبه کلیه هزینه های حمل بار بر اساس تعرفه

شهردار کرمانشاه در آیین افتتاح سازمان حمل بار شهرداری گفت : با افتتاح سازمان حمل بار شهرداری کرمانشاه از این پس کلیه هزینه های شرکت های حمل بار بر اساس تعرفه ابلاغ شده محاسبه خواهد شد.

سازمان حمل بار شهرداری کرمانشاه افتتاح شد / محاسبه کلیه هزینه های حمل بار بر اساس تعرفه

مراسم افتتاحیه سازمان حمل بار شهرداری کرمانشاه با حضور دکتر طلوعی و مسئولین ذی ربط امروز ۱۴ مرداد ۹۹ برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز،دکتر سعید طلوعی در این مراسم اظهار داشت: جای خالی سازمان حمل بار در استان کرمانشاه احساس می شد سازمانی که بر عملکرد خودروهای حمل بار در استان نظارت داشته باشد.

 وی افزود: پیش از این حمل و نقل بار درون شهری و برون شهری سر و سامانی نداشت و هر شرکتی بر اساس سلیقه کار خود را انجام میداد که با همت و تلاش همکاران در سازمان حمل و نقل و ترافیک آماده سازی این طرح از چند ماه پیش انجام گرفت و امروز شاهد افتتاح این سازمان هستیم که برکات فراوانی می تواند در بحث اشتغال، کنترل عملکرد شرکت های حمل بار و ایجاد نظم و انضباط در حمل و نقل داخلی داشته باشد.

دکتر طلوعی تصریح کرد: با نظارت بر شرکت های حمل بار از این پس کلیه هزینه های اخذ شده بر اساس تعرفه محاسبه می گردد و بار مذکور نیز از خدمات بیمه ای بهره مند خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در پایان از  مردم خواست تا خدمات حمل بار خود را با اطمینان به شرکت های حمل بار بسپارند و شکایات خود را جهت رسیدگی به سازمان حمل بار اطلاع دهند.

photo_2020-08-04_10-15-18

photo_2020-08-04_10-15-23

photo_2020-08-04_10-15-29

 

خبرنگار: #طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان