//
کدخبر: ۳۱۵۱۵۰ //
‍ شهردار کرمانشاه:

پارک بانوان کرمانشاه بزودی افتتاح می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: بوستان بانوان کرمانشاهی بزودی افتتاح می‌شود.

پارک بانوان کرمانشاه بزودی افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید طلوعی اظهار داشت: در شهر کرمانشاه تنها مکانی که می‌شد جهت احداث پارک بانوان در نظر گرفت تا بانوان کرمانشاهی بدون هیچ گونه محدودیت و اشرافیتی در این پارک اوقات خوشی را سپری کنند و محیط مناسبی برای آنان باشد، پهنه شمالی شهر کرمانشاه و در مجاورت بیمارستان حضرت معصومه (س) بود.

وی با بیان اینکه بوستان پردیس بانوان یک هکتار مساحت دارد افزود: باتوجه به عمومی بودن آن برای بانوان از سنین کودک تا سالمندان، امکاناتی همچون زمین والیبال، بسکتبال، میز پینگ‌پنگ، میز مخصوص شطرنج، مسیر مختص پیاده روی، مسیر اسکیت و دیگر ورزش ها در آن تعبیه شده است.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: آلاچیق، نیمکت، سرویس بهداشتی، نگهبانی و حراست، رختکن، کافی شاپ و ساختمان آموزشی از دیگر امکانات این بوستان است.

طلوعی با بیان اینکه حداقل به هفت پارک بانوان در شهر کرمانشاه نیازمندیم گفت: یکی از نیازهای بانوان و اولویت‌های ما، ایجاد اوقاتی فراغت و آرامش روحی روانی برای بانوان است که تحقق این مهم منجر به گرم شدن کانون خانواده و تربیت فرزندان می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان کرمانشاهی می‌توانند همانند خانه خود، از این پارک ها استفاده کنند خاطرنشان کرد: باتوجه به باورهای دینی و مذهبی ما، باید با تدبیر و عقلانیت از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفاه بانوان استفاده کنیم و ما بعنوان خدمتگزار مردم از تمامی امکانات برای تحقق بخشی به این موضوع استفاده خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بوستان بانوان بزودی افتتاح خواهد شد گفت: این پارک با تمامی مشکلات مالی و شرایط کرونا پیشروی خود را ادامه داد که جا دارد از زحمات معاون عمرانی، مدیر منطقه پنج و معاون سلامت و اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تقدیر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان