//
کدخبر: ۳۱۵۲۰۵ //

افتتاح پارک بانوان به‌زودی در کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت: بوستان بانوان کرمانشاه به‌زودی افتتاح می‌شود.

افتتاح پارک بانوان  به‌زودی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید طلوعی اظهار داشت: در شهر کرمانشاه تنها مکانی که می‌شد جهت احداث پارک بانوان در نظر گرفت تا بانوان کرمانشاهی بدون هیچ محدودیت و اشرافیتی در این پارک اوقات خوشی را سپری کنند و محیط مناسبی برای آنان باشد، پهنه شمالی شهر کرمانشاه و در مجاورت بیمارستان حضرت معصومه (س) بود.

وی با بیان اینکه بوستان پردیس بانوان یک هکتار مساحت دارد، افزود: باتوجه به عمومی بودن آن برای بانوان از سنین کودک تا سالمندان، امکاناتی همچون زمین والیبال، بسکتبال، میز پینگ‌پنگ، میز مخصوص شطرنج، مسیر مختص پیاده روی، مسیر اسکیت و دیگر ورزش ها در آن تعبیه شده است.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: آلاچیق، نیمکت، سرویس بهداشتی، نگهبانی و حراست، رختکن، کافی شاپ و ساختمان آموزشی از دیگر امکانات این بوستان است.

طلوعی در ادامه با بیان اینکه حداقل به هفت پارک بانوان در شهر کرمانشاه نیازمندیم، گفت: یکی از نیازهای بانوان و اولویت‌های ما، ایجاد اوقاتی فراغت و آرامش روحی روانی برای بانوان است که تحقق این مهم منجر به گرم شدن کانون خانواده و تربیت فرزندان می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان کرمانشاهی می‌توانند همانند خانه خود از این پارک ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به باورهای دینی و مذهبی ما، باید با تدبیر و عقلانیت از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفاه بانوان استفاده کنیم و ما بعنوان خدمتگزار مردم از تمامی امکانات برای تحقق بخشی به این موضوع استفاده خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بوستان بانوان بزودی افتتاح خواهد شد، گفت: این پارک با تمامی مشکلات مالی و شرایط کرونا پیشروی خود را ادامه داد که جا دارد از زحمات معاون عمرانی، مدیر منطقه پنج و معاون سلامت و اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تقدیر کرد.

پیش از این اعلام شده بود پارک بانوان کرمانشاه در سال گذشته افتتاح می‌شود که این ‌وعده محقق نشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان