//
کدخبر: ۳۰۳۱۱۶ //
دکتر علیرضا خنفری مدیر عامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت ایران(الامتو):

بیماران کشور‌های عربی برای درمان در بیمارستان‌های ایران علاقه‌مندند

دکتر ابراهیم قاسمی مدیر عامل بیمارستان شمال آمل گفت: پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان شمال آمل از سال آینده و مرحله دوم این بیمارستان هم با ظرفیت ۱۵۰ تخت درمانی اکنون درحال ساخت است.

 بیماران کشور‌های عربی برای درمان در بیمارستان‌های ایران علاقه‌مندند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر علیرضا خنفری مدیر عامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت ایران(الامتو)در بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی شمال آمل به خبرنگاران گفت: متاسفانه درسال‌های اخیر توجه خوبی به زیرساخت‌های لازم دربیمارستان‌های ایران برای پذیرش بیماران حوزه سلامت و توریسم درمانی شده است.

Wh (1)

وی افزود:حوزه توریسم درمانی همانند گردشگری دربخش‌های مختلف می‌تواند برای بیمارستان‌های شبیه‌سازی شده دراین بخش درآمدزایی داشته باشد.

مدیر عامل شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت ایران(الامتو) گفت: حالا ساخت بیمارستان ۱۲۰۰ تخت درمانی تمام هوشمند و منحصربه‌فرد در دنیا در مراحل پایانی ساخت توسط گروه سرمایه‌گذاری ایرانی در شهر مسقط کشورعمان قرار دارد.

دکتر خنفری ادامه داد: پیش از این نیز بیمارستان ۱۰۰ تخته‌خوابی در کشور عراق راه‌اندازی کردیم و اکنون این آمادگی را داریم تا در طرح‌های توسعه‌ای وفاز دوم بیمارستان شمال آمل همکاری مشترک داشته باشیم.

وی افزود: بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی شمال آمل با داشتن ۱۵۰ تخت درمانی به عنوان یک بیمارستان جنرال و درجه یک در ردیف یکی از بزرگ‌ترین مراکز درمانی مازندران وک شور در بخش گردشگری سلامت است.

Wh (7)

دکتر ابراهیم قاسمی مدیر عامل بیمارستان شمال آمل گفت: پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل از سال آینده آغاز می‌شود.

 وی افزود: همکاری این مرکز درمانی با شرکت مسافرتی و گردشگری سفرسلامت ایران در بخش توریسم درمانی و پذیرش بیماران کشور‌های همسایه و حاشیه خلیج فارس فراهم شد.

مدیر عامل بیمارستان شمال آمل گفت: بخش بین‌الملل بیمارستان ۲۳ تخته‌خوابی در راستای جذب تورسیم سلامت و بیماران خارج از کشور برای افزایش ارزآوری و اشتغال پایدار درمنطقه همزمان از وزارت بهداشت و درمان مجوز فعالیت گرفت.

دکتر قاسمی ادامه داد: پذیرش بیماران خارجی در این مرکز به علت شیوع و پایداری بیماری کرونا وقفه ایجاد شده بود که اکنون با اعلام آمادگی شرکت مسافرتی و گردشگری سفر سلامت ایران(الامتو) از اوایل سال آینده به تدریج پذیرش بیماران دربیمارستان فوق‌تخصصی شمال آمل آغاز می‌شود.

Wh (10)

وی افزود: اکنون بیمارستان فوق‌تخصصی و خصوصی شمال آمل با جذب پزشکان متخصص به‌طور کامل این آمادگی را دارد تا در زمینه‌های قلب وعروق، زیبایی، نازایی، چشم پزشکی، جراحی‌ها، درمان بیماران سرطانی به بیماران ارجاعی خارجی خدمات کامل درمانی ارائه کند.

مدیر عامل بیمارستان شمال آمل گفت: بخش شیمی درمانی و هم رادیوتراپی دربخش بین‌الملل بیمارستان شمال نیز بزودی افتتاح و خدمات قابل ارائه به بیماران خارجی حوزه توریسم سلامت افزایش خواهد یافت.

دکتر قاسمی ادامه داد: هتلینگ بیمارستانی برای پذیرش همراهان بیماران خارجی هم در مرحله دوم طرح‌های دردست ساخت بیمارستان فوق‌تخصصی وتخصصی شمال که پیش‌بینی شده که بخشی از مراحل ساخت آن درحال انجام است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان