//
کدخبر: ۲۴۴۲۶۷ //

صدور "برات کارت" برای پرداخت بدهی پیمانکاران شهرداری

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز به یک فوریت طرح صدور "برات کارت" از سوی شهرداری تهران برای پرداخت بدهی پیمانکاران رای مثبت دادند.

صدور "برات کارت" برای پرداخت بدهی پیمانکاران شهرداری
به گزارش فرتاک نیوز،

 صبح امروز یک فوریت طرح صدور برات کارت برای پرداخت بدهی پیمانکاران از سوی شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شد و محسن هاشمی در ابتدا گفت: شهرداری تهران براساس مصوبه برنامه سوم توسعه و در راستای پرداخت بدهی‌های خود صبح امروز طرح یک فوریتی مبنی بر صدور برات کارت تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال را به هیات رییسه شورا تحویل داده و ما آن را اعلام وصول کردیم.

در ادامه امامی معاون مالی شهرداری تهران نیز در دفاع از این یک فوریت گفت: در بودجه سال قبل به نحوه‌ی پرداخت دیون طلبکاران حقیقی به روشنی توجه نشد، اما به این بخش فشار جدی وارد می‌شود. برهمین اساس ما در نظر داریم که برای پرداخت بدهی آنها از شیوه‌ برات کارت استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که این برات کارت‌ها در سررسیدهای چهار ماهه، شش ماهه، یکساله و دوساله طراحی شده است، اظهار کرد: طلبکاران شهرداری تهران براساس میزان طلب‌شان تقسیم‌بندی شده‌اند که به پیمانکاران‌ زیر ۱۰۰ میلیون تومان برات کارت چهار ماهه، کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان، برات شش ماهه و به پیمانکاران دارای طلب ۵۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان دو روش یکساله و دو ساله پیش‌بینی شده است.

امامی با بیان این‌که معمولا پیمانکاران در شب عید به دلیل پرداخت حقوق، اضافه کار و عیدی، هزینه‌هایشان افزایش پیدا می‌کند و این روش می‌تواند به آنها کمک کند تا هرچه سریع‌تر به پول‌شان و طلب‌شان از شهرداری برسند، اضافه کرد: از سوی دیگر پرداخت بدهی این پیمانکاران موجب می‌شود که حساب شهرداری آن هم در آخر سال سبک شود.

 نهایتا اعضای شورای شهر تهران بدون هیچ‌گونه مخالفتی به یک فوریت طرح صدور برات کارت از سوی شهرداری تهران رای مثبت دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان