//
کدخبر: ۲۴۱۹۶۵ //

حناچی، شهردار منطقه ۹ را برکنار کرد

شهردار تهران پس از حواشی افتتاح ناقص زیرگذر استاد معین، شهردار منطقه ۹ را برکنار کرد.

حناچی، شهردار منطقه ۹ را برکنار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیروز حناچی شهردار تهران در پی حواشی رخ‌داده درباره افتتاح ناقص پروژه زیرگذر استاد معین، علی مفاخریان شهردار منطقه 9 را عزل و موسوی‌لاری را جایگزین وی کرد.

مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 9 عصر امروز برگزار می‌شود و این در حالی است که تا این لحظه پست دیگری برای شهردار سابق منطقه 9 از سوی شهردار تهران در نظر گرفته نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم افتتاح زیرگذر استادمعین صبح دیروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، زهرا نژادبهرام و شهربانو امانی از اعضای شورای شهر تهران و همچنین برخی از معاونان شهردار از جمله حامد مظاهریان معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد.

مراسم افتتاح این پروژه امروز با حواشی و اعتراضات اهالی منطقه استادمعین تهران روبه‌رو بود و اهالی نسبت به افتتاح این پروژه معترض بودند؛ برخی از اهالی منطقه اعلام کردند: سال‌ها در حین اجرای این پروژه با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده‌ایم و قرار بود از شمال به جنوب این زیرگذر استفاده شود که مطلع شدیم در افتتاح امروز صرفاً دسترسی شمال به جنوب آن نهایی شده است!

اما شهردار تهران امروز در پاسخ به اعتراضات شهروندان این منطقه گفت: ما در خصوص پروژه استادمعین، نقشی در طراحی آن نداشتیم که اگر داشتیم شاید جور دیگری آن را طراحی می‌کردیم تا امروز عده‌ای از شهروندان ناراضی نباشند چرا که استارت این پروژه از دوره گذشته کلید خورده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان