//
کدخبر: ۲۳۹۷۸۱ //
مسئول بسیج جهادی کشور:

اجلاسیه دوم جهادگران ۱۵یا ۱۶ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود

دومین اجلاسیه جهادگران 15یا 16 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

اجلاسیه دوم جهادگران 15یا 16 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست مجمع جهادی جهادگران استان کرمانشاه و انتخاب هیئت رئیسه شورای جهادی با حضور زرقام پرنیان«مسئول جهادی کشور» حسین قبادی بصیر«مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه» و نمایندگان جهادی شهرستان‌های استان برای دومین بار پیش از ظهر امروز شنبه«پنجم بهمن ماه» در آمفی تئاتر شرکت نفت و گاز کرمانشاه تشکیل شد.

photo_2020-01-25_13-01-10 (2)

زرقام پرنیان مسئول بسیج جهادی کشور نشست در این مراسم اظهارداشت: در شاخه‌های مختلف 13 هزار گروه جهادی خدمات انجام می‌دهند، که در دو سال اخیر تدابیری اندیشیده شد یک گروه را تشکیل دهند و مجمع نیز انتخاب کنند که این گروه کار  سیاستگذاری و اندیشه‌ای دارند.

او افزود: در کرمانشاه 15 شورای شهرستانی، هر ناحیه 5نفر عضو دارد و قرار است در این استان پنج نفر نیز به عنوان هیئت مدیره برای مدت دو سال  انتخاب شود.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدای جهادی جزء شاخص‌ترین شهدا هستند،گفت: امسال دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه شورای جهادی است که برای مدت دو سال رأی‌گیری می شود، دوره قبل به مدت یکسال تعیین شده بود.

پرنیان شوراهای بسیج شهرستان‌ها را نمایندگان جهادی شهرستان خودشان عنوان کرد و ادامه داد: این جهادگران سند سالیانه محرومیت استان را به تهران ارائه می‌دهند.

او اثر مهم شبکه جهادی را در روبرو با بحران‌ها مانند سیل و زلزله عنوان کرد و افزود: اجلاسیه دوم 15 یا 16 بهمن ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود.

سرهنگ حسین قبادی مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه نیز گفت: بصیر نیز در حاشیه برگزاری مراسم در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این مراسم را پشتیبانی از گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: ما اینجا جمع شده‌ایم که انتخابات دور دوم جهادگران ائم از رئیس، نائب رئیس و بازرس در کرمانشاه مشخص شود.

قبادی بصیر ادامه داد: نقش پررنگ گروه‌های جهادی به صورت خود جوش در محرومیت‌ذایی در مناطق محروم استان و خدمات‌رسانی در مواقع بحران‌های طبیعی مانند، سیل، زلزله و ... بر کسی پوشیده نیست، گروه‌های جهادی داوطلبانه یاری رسان محرومان بوده و هستند.

گفتنی است که در پایان این نشست، جهادگران علی تنها سیدحسینی، مرتضی کریمی، بهزاد شهبازی و سارا فرخی با رأی حاضرین در جلسه برای هیئت رئیسه شورای جهادی کرمانشاه انتخاب شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان