//
کدخبر: ۲۳۸۸۴۷ //
نورورزی کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری هفته های فیلم تئاتر در حوزه هنری کرمانشاه

اولین نشست هفته های فیلم تئاتر با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر استان عصر یکشنبه 29 دی 98 در سالن جلسات حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.


برگزاری هفته های فیلم تئاتر در حوزه هنری کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید نوروزی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمانشاه گفت: هفته نخست این نشست، فیلمِ نمایش "از پشت روزنه ها" که به برشهایی از زندگی یک پزشک اعزامی به مناطقی در سوریه و سیر تحول روحی آن می پردازد و پاسداشت خانواده ی مدافعین حرم و بازگویی مشکلات و مصائب آنها را واکاوی می کند.

وی افزود: این اثر به نویسندگیِ حمیده وحیدی به طراحی و کارگردانی مرتضی نجفی از تولیدات حوزه هنری قزوین است که تا کنون در چندین جشنواره ی سراسری و منطقه ای از جمله سوره ماه و بسیج حائز رتبه هایی شده است.

نوروزی با بیان اینکه سلسله نشست های فیلم تئاتر به پخش فیلمِ و تحلیل و بررسی آثار تولیدی هنرهای نمایشی فاخر می پردازد اظهار داشت: در نشست های فیلم تئاتر که توسط ارتباط حضوری, تصویری یا صوتی با کارگردان نمایش همراه می شود، حاضرین سؤالات خود را مطرح می کنند و به گفتگو با کارگردان اثر می پردازند.

نوروزی کارشناس هنرهای نمایشی افزود: برگزاری این نشست، ایده ای جدید و نو است که علاوه بر صرفه جویی زمان و هزینه باعث همگرایی هنرمندان تئاتر می شود که جنبه های آموزشی و پژوهشی هم در پی دارد.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که در نشست های آتی علاوه بر تنوع موضوعی, تنوع آثار متنوع از چهار گوشه کشور هم علاوه بر آثار استانی مد نظر خواهد بود.

photo_2020-01-21_22-06-19

photo_2020-01-21_22-06-34

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان