//
کدخبر: ۲۳۷۳۸۵ //
مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه:

ایران اولین کشور متعهد دنیاست

اگر امروز امنیتی هست، مدیون رشادت‌های شهدا هستیم.

ایران اولین کشور متعهد دنیاست
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین نشست کار گروه فرهنگیان و دانش‌آموزی, آموزش وپرورش استان به منظور برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری مطلوب ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مدیران سه ناحیه آموزش وپرورش استان، معاونین پرورشی و تشکل‌های دانش‌آموزی استان، پیش ازظهر امروز«سه‌شنبه 24 دی» 1398 در سالن جلسات اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل شد.

دکتر مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه در این نشست، ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، هموطنان عزیز که در مراسم خاکسپاری این شهید جان خود را از دست دادند و جانباختگان هواپیمای مسافربری اکراین، اظهارداشت: شهادت سردار سلیمانی آزادگان جهان را نگران کرد، و همه عکس‌العمل مردم دنیا را در مقابل شهادت این سردار سرفراز دیدیم.

او افزود: اگر امروز در کشور امنیتی هست، این امنیت را مدیون رشادت‌های شهدای عزیزمان هستیم. سردار سلیمانی یک اتحاد در ملت ایران ایجاد کرد و شهادتش باعث اتحاد و تعهد بین ملت ایران شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان در مورد خصوص سانحه سقوط هواپیمای مسافربری گفت: خطای انسانی در تمام دنیا اتفاق می‌افتد، سپاه پاسداران ثابت کرده 40 سال است در مقابل دشمنان ایران و انقلاب سینه سپر کرده است.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه اولین کشور متعهد دنیا ایران است، تاکیدکرد: نظام متعلق به همه است، برای خانواده های داغدار صبر آرزو می کنیم.

این مسئول در ادامه گفت: امروز بیشتر نیاز داریم در کنار هم باشیم، خودمان را برای مراسمات دهه مبارک فجر آماده می‌کنیم تا اتحاد خودمان را بیشتر به جهان نشان دهیم.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش وپرورش استان:

زنگ انقلاب در آموزش وپرورش ناحیه یک نواخته می‌شود

سیدمجتبی موسویمعاون پژوهشی اداره کل آموزش وپرورش استان در این نشست اظهارداشت: یکی از مهمترین مباحث در برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال، بحث تبیین انقلاب اسلامی است، در این ایام از سخنرانان و افرادی که در دوران انقلاب خاطراتی دارند دعوت شده در ویژه برنامه‌های این ایام حضور داشته باشند.

او از دیگر برنامه‌های این ایام به برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره‌های مسابقات فوتبال، والیبال، مسابقات فرهنگی، هنری، نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولین و دانش‌آموزان در ناحیه یک کرمانشاه، نواختن سرود دانش‌آموزی، برگزاری تئاتر دانش‌آموزی و دیگر برنامه‌های مختص این ایام مبارک  از جمله « لاله‌های روشن،  تجلیل از مقام شهدای دانش‌آموز و فرهنگی» و هر مدرسه به اسم یک شهید  معرفی شود عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

 مراسم بزرگداشت شهدای هواپیمای اکراینی فردا چهارشنبه برگزار می‌شود

در ادامه این نشست، عباس سروری «ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان» از برگزاری مراسم شهدایی که در سانحه هواپیمای مسافربری دچار سانحه شدند، خبر داد.

او افزود: مراسم بزرگداشت این عزیزان از طرف سپاه پاسداران و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فردا چهارشنبه در مسجد غدیر کرمانشاه با حضور مسئولین و مردم شهید پرور کرمانشاه راس ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: امسال در استان کرمانشاه 22 کار گروه ویژه تخصصی برنامه‌های دهه مبارک فجر را تدارک دیده‌اند.

سروی خاطر نشان کرد، چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مصادف با روز 22 بهمن می‌باشد.

گزارش: مهین رحمانی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان