//
کدخبر: ۲۱۷۲۱۳ //

سردار سلیمانی: ایجاد ۵۰۰ گردان بسیج با گرایش امداد و نجات برای یاری رساندن به هموطنان در بحران‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۵۰۰ گردان بسیج با گرایش امداد و نجات در کنار گردانهای رزمی ایجاد شده است تا در بحرانهایی همچون سیل ابتدای سال به یاری مردم بشتابند.

سردار سلیمانی: ایجاد ۵۰۰ گردان بسیج با گرایش امداد و نجات برای یاری رساندن به هموطنان در بحران‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد تشکیل شجره طیبه بسیج قرار داریم ،گفت: بسیج پدیده‌ای شگفت انگیز در نظام جمهوری اسلامی است که با حضور در بسیاری از صحنه ها گره گشا  بوده است.

سردار سلیمانی با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به مقوله فرهنگ اظهار کرد: امروز برغم تلاشهایی که صورت می‌گیرد، دشمن در حوزه فرهنگ بسیار هزینه کرده است.

وی افزود: 160 هزار رده بسیج در  کشور داریم و این ظرفیت مطلوب می‌تواند در هر عرصه‌ای از تقویت گفتمان مقاومت، نقش آفرینی در عرصه های مختلف از دفاعی و امنیتی و امداد رسانی و فرهنگ به ایفای نقش تعیین کننده بپردازد .

رییس سازمان بسیج در ادامه یادآور شد: 500 گردان بسیج با گرایش امداد و نجات در کنار گردانهای رزمی ایجاد شده است  تا در بحرانهایی همچون سیل ابتدای سال به یاری مردم بشتابند.

وی تصریح کرد: در دهه فجر سال گذشته 40 هزار پروژه محرومیت زدایی افتتاح شد که تاکنون بیش از 15 هزار پروژه آن به انجام رسیده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با برشماری کارکردهای مهم و تعیین کننده سپاه در عرصه‌های نیاز انقلاب  و مردم حضور جهادی بسیجیان در مناطق محروم و انجام پروژه های محرومیت زدایی را از وجوه برجسته این اقدامات توصیف کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 11 هزار صندوق قرض الحسنه با هدف اشتغال زایی جوانان ایجاد شده است که در نظر داریم این تعداد را به 120 هزار صندوق برسانیم.

سردار سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات بسیج در سطوح کشور گسترده و متنوع است و بنا داریم تا به فضل الهی بسیج با اثربخشی بیرونی و اعتلای درونی در راستای تحقق بیانیه گام دوم محکم و استوار به پیش برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان