//
کدخبر: ۲۱۸۱۰۸ //

آخرین وضعیت ابلاغ آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی ها

علی الهیار ترکمن گفت: بر اساس میزان سهمیه‌ای که به آموزش و پرورش برای جذب در سال ۹۸ تعلق بگیرد آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی ها را اجرا می‌کنیم.

 آخرین وضعیت ابلاغ آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، درباره آخرین وضعیت ابلاغ آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس و معلمان پیش دبستانی و نهضتی‌ها گفت: این آیین نامه دچار اشکالاتی بوده است که باید اصلاح شود.

وی در ادامه افزود: آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی ها در دولت تصویب شده و منتظر ابلاغ آن هستیم. هر وقت ابلاغ شود به سازمان امور اداری و استخدامی برای تعیین ظرفیت مراجعه خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بر اساس میزان سهمیه‌ای که به آموزش و پرورش برای جذب در سال ۹۸ تعلق بگیرد. این آیین نامه را اجرا می‌کنیم.

هیئت وزیران در جلسه ۱۷ شهریور خود به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری، آیین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.

استخدام این افراد در سقف ظرفیت تخصیص سالیانه استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با شرط بکارگیری در مناطق کمتر توسعه یافته و بر اساس نیاز مناطق آموزش و پرورش استان مبتنی بر رشته و دوره تحصیلی، جنسیت و با توجه به سنوات خدمت و پس از برگزاری آزمون و طی دوره آموزش در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان