//
کدخبر: ۲۱۷۶۵۶ //

تعیین یکی از معاونان وزارت برای حل مشکلات آموزش و پرورش خوزستان

وزیر آموزش و پرورش از تعیین یکی از معاونان خود برای پیگیری و حل مشکلات آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.

تعیین یکی از معاونان وزارت برای حل مشکلات آموزش و پرورش خوزستان
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن حاجی میرزایی عصر امروز در آئین بهره‌برداری مدرسه کوثر اندیمشک با بیان اینکه ۵۰۰ هزار کلاس درس در کشور میزبان دانش‌آموزان است، اظهار کرد: بخش مهمی از مدیران کشور از مدارس رشد و سرچشمه پیشرفت کشور آموزش و پرورش است.

وی، نقش ۱۱۰ هزار مدرسه را در فرهنگ ملی و مقاومت کشور برجسته دانست و افزود: باید ارتباط مدارس، خانواده‌ و جامعه را توسعه و راه‌ها را برای رشد و تربیت افراد موثر در جامعه هموار کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه منکر مشکلات نیستم، گفت: با تمام توان برای کاهش و رفع مشکلات تلاش می‌کنیم. مشکلات آموزش و پرورش در حوزه روستاها و تجهیزات مطلع هستیم و برای رفع مشکلات به همراهی جامعه و مسئولان کشور نیاز است.

وی، توسعه آموزش و پرورش استان خوزستان را اولویت دانست و عنوان کرد: باید برای رفع عقب افتادگی‌های آموزش و پرورش استان خوزستان تلاش کنیم.

حاجی میرزایی تصریح کرد: یکی از معاونان وزارت آموزش و پرورش را برای توسعه خدمات آموزش و پرورش استان خوزستان تعیین و پیگیر رفع مشکلات استان خوزستان خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره به ۱۵ میلیون دانش آموز در کشور گفت: آموزش و پرورش فراگیرترین نهاد خدمت رسان در کشور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان