//
کدخبر: ۱۸۵۷۰۵ //

تقدیر فرمانده سپاه کردستان از معلمان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان همزمان با ششمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، در آموزش‌وپرورش کردستان حضور یافت و این ایام را به معلمان و فرهنگیان تبریک گفت.

تقدیر فرمانده سپاه کردستان از معلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان همزمان با ششمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، در آموزش‌وپرورش کردستان حضور یافت و این ایام را به معلمان و فرهنگیان تبریک گفت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به این قشر زحمت‌کش و تلاشگر اظهار داشت: جایگاه معلمان بسیار والاست و همواره خود را مدیون زحمات معلمان می‌دانیم که شیوه زندگی کردن و حرکت به سمت رشد و شکوفایی را به ما آموخته‌اند.

سردار محمدحسین رجبی با اشاره به اهمیت جایگاه و رسالت آموزش و پرورش و گستردگی فعالیت حوزه تعلیم و تربیت افزود: سپاه بیشترین ارتباط و همکاری را با مجموعه آموزش و پرورش استان دارد و همواره از تعامل، همفکری و همراهی مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه در اجرای برنامه‌ها بهره‌مندیم.

وی با بیان اینکه معلمان نقش مهمی در رشد و هدایت جامعه برعهده دارند، گفت: امیدواریم این تعامل و همکاری همچنان تداوم داشته باشد.

به گزارش تسنیم؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار از عنایت ویژه فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نسبت به جامعه فرهنگی و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تشکر کرد.

رشید قربانی افزود: معلمان در آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای انجام وظایف صرف می‌کنند و همانند همیشه آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های مشترک را داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان