//
کدخبر: ۱۸۴۵۷۰ //

به خاطر بازیگری، معلمی را کنار گذاشتم

بازیگر سریال «هفتاد و هشت متر» گفت: روز معلم را به همه معلم‌های نازنین کشور تبریک می‌گویم، من تا شش سال پیش خودم معلم دانش آموزان پیش دانشگاهی و هنرستانی بودم.

به خاطر بازیگری، معلمی را کنار گذاشتم
به گزارش فرتاک نیوز،

  مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در شهر قم مشغول بازی در یک سریال کمدی هستم که برای پخش در تلویزیون آماده می‌شود. در این سریال علی مشهدی کمدین تلویزیون نقش مقابلم را بازی می‌کند.

رجبی که سابقه فعالیت در شغل معلمی را دارد با فرا رسیدن روز معلم در خصوص شغل پیشین خود بیان کرد: روز معلم را به همه معلم‌های نازنین کشور تبریک می‌گویم. من تا شش سال پیش خودم معلم دانش آموزان پیش دانشگاهی و هنرستانی بودم و حدود ۲۰ سال سابقه کار در حرفه آموزگاری را دارم. اما با توجه به اینکه کار معلمی و بازیگری را توأمان انجام می‌دادم و وقت کمی داشتم خودم را بازخرید کردم.

این بازیگر ادامه داد: یادم است سر کلاس دانش‎‌آموزانم در رابطه با فیلم هایم از من سوال می‌پرسیدند و برخی از آن‌ها به دوستانشان می‌گفتند که مهران رجبی در رابطه با فیلم هایش سرکلاس صحبت می‌کند و در واقع گرفتاری‌های ویژه‌ای داشتم.

وی با گلایه از دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: به نظرم دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش نتوانستند من و امثال من را برای استفاده بهینه نگه دارند. می‌توانستند ما را برای کار‌های عام المنفعه نگه دارند، حتی این پیشنهاد را خودم دادم، اما آن‌ها قبول نکردند.

رجبی خاطر نشان کرد: وقتی کسی در آموزش و پرورش مهارتی دارد باید او را حفظ کرد در انتها باز هم روز معلم را به همه معلم‌های فداکار کشورم تبریک می‌گویم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۵۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان