//
کدخبر: ۲۰۹۰۰۸ //

دستور استاندار اصفهان برای انتخاب مدیران زن

استاندار اصفهان گفت: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان را ملزم کرده‌ام تا پنج مدیر نواحی آموزش و پرورش از میان زنان انتخاب شوند چراکه معتقدم زنان می‌توانند نقش مؤثری در آموزش و پرورش ایفا کنند.

دستور استاندار اصفهان برای انتخاب مدیران زن
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی بانوان تأثیرگذار استان اصفهان اظهار کرد: خانم‌ها نگرانی بابت جنسیت در تصدی مسؤولیت‌ها نداشته باشند، در 9 ماه تصدی مسؤولیت استانداری تنها یک حکم معاونت در فرمانداری‌ها برای آقایان زده شده و مابقی احکام متعلق به خانم‌ها بوده اما شروع خوب بسیار مهم است.

استاندار اصفهان ادامه داد: حذف زنان از فرایند توسعه مدلی ناقص از توسعه خواهد بود، مطالبات زنان باید توسط نمایندگان آنان به صورت صحیح مطرح شود؛ آقایان نمی‌توانند به جای شما برنامه‌ریزی کنند.

وی تأکید کرد: تبعیض جنسیتی مثبت را برای دوران محدودی قبول دارم اما تبعیض به هر صورت در بلندمدت به ضرر زنان نیز خواهد شد، افزایش تاب‌آوری زنان در مشکلات زندگی از مسائل مهمی است که باید بر روی آن سرمایه‌گذاری کرد و سمن‌ها نقش مهمی در این رابطه دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: ترویج آموزش‌های پیش از ازدواج و افزایش مهارت‌های فردی و خانوادگی برای پیشگیری از طلاق بسیار مؤثر است و تشکیل سمن‌های زنان در این راستا الزامی است.

استاندار اصفهان افزود: ارتقای سلامت بانوان از طریق افزایش فضاهای ورزشی آنان باید در دستور کار قرار گیرد، مسئله سرطان سینه زنان و افسردگی از چالش‌های مهم است و انتظار داریم اصفهان در حل این معضلات پیشگام باشد.

وی یادآور شد: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان را ملزم کرده‌ام تا پنج مدیر نواحی آموزش و پرورش از میان زنان انتخاب شوند چراکه معتقدم زنان می‌توانند نقش مؤثری در آموزش و پرورش ایفا کنند.

استاندار اصفهان در حاشیه جلسه با اشاره به ضرب‌المثل اصفهانی «آستری است که رویه را نگه می‌دارد»، هفته دولت را به خانم‌های خانه‌دار تبریک گفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان