//
کدخبر: ۱۹۵۶۴۱ //

تکمیل پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان و ارایه گزارش به روحانی

وزیر بهداشت گفت: پرونده الکترونیک سلامت که قرار بود برای همه افراد این سرزمین تا پایان بهار آماده شود، به انجام رسیده و در مراسمی از آن رونمایی خواهد شد.

تکمیل پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان و ارایه گزارش به روحانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سعید نمکی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که توریست های سلامت از چه کشورها و با چه دلایل درمانی به ایران می‌آیند، اظهار کرد: تعداد بسیار زیادی از اتباع کشورهایی مثل عراق و آذربایجان، در کنار برخی کشورهای آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس برای اعمال جراحی و برخی فعالیت های دیگر مربوط به پزشکی از جمله پیوند عضو و دندانپزشکی به ایران می آیند.

وی افزود: متاسفانه این موارد، روال عادی و درستی نداشت که ما با کمک سازمان میراث فرهنگی و همکارانمان در وزارت بهداشت، یک تفاهم نامه ای را امضا کردیم تا برای شرکت های تسهیل گر جذب توریسم سلامت آیین نامه ای را هم داشته باشیم.

نمکی تاکید کرد: کار بسیج ملی کنترل فشار خون در حال انجام است و خوشبختانه امروز تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز ما از مرز 12 میلیون نفر گذشته است. امیدواریم تا 15تیرماه به ثبت آماری جدیدی از فشار خون برسیم.

وی در پایان گفت: پرونده الکترونیک سلامت را خدمت رییس جمهوری ارائه کردیم و خوشبختانه پرونده سلامتی که قرار بود برای همه افراد این سرزمین تا پایان بهار آماده شود، به انجام رسید و در مراسمی از آن رونمایی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۶۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان