//
کدخبر: ۱۷۶۱۰۰ //
مدیر عامل شرکت آب فاضلاب روستایی کرمانشاه اعلام کرد:

بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت وارده به تاسیسات آبرسانی روستایی

فرامرز شوهانی مدیر عامل شرکت آب فاضلاب روستایی استان کرمانشاه از خسارت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی خبر داد.

 بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت وارده به تاسیسات آبرسانی روستایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرامرز شوهانی مدیر عامل شرکت آب فاضلاب روستایی استان کرمانشاه از خسارت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال  به تاسیسات آبرسانی خبر داد.

شوهانی گفت: بدنبال بارشهای اخیر و وقوع سیلاب در شهرستانهای غربی استان به تاسیسات و شبکه های آبرسانی ۵۰ روستا خسارت شدیدی وارد و از مدار بهره برداری خارج شدند.

وی میزان خسارت وارده به تاسیسات  آبرسانی روستایی را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال  اعلام کرد و افزود: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته  شبکه آبرسانی تعداد ۲۰ روستا در مدار بهره برداری قرار گرفته و برای  ۳۰ روستای دیگر بصورت آبرسانی سیار تامین آب صورت میگیرد.

شوهانی تصریح کرد: درحال حاضر تمام امکانات و تجهیزات لازم در محل آماده و در صورت  فروکش کردن سیلاب در مسیل ها و رودخانه ها عملیات ترمیم و بازسازی خطوط انتقال آب این روستاها آغاز و در کوتاه ترین زمان ممکن شبکه آبرسانی آنها وارد مدار بهره برداری می گردد .  

مدیر عامل آبفای روستایی اظهار داشت:با توجه به گزارش های دریافتی از مراکز بهداشت شهرستانهای تابعه و با توجه به بازدیدهای انجام شده از سامانه های آبرسانی روستایی و نیز انجام کدورت سنجی، کلرسنجی و نمونه برداری باکتریولوژیکی مشکل خاصی در بحث سلامت آب گزارش ومشاهده نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان