//
کدخبر: ۱۵۳۹۲۲ //
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

وظیفه راهداری و حمل و نقل، خدمات دهی به مردم و ایمنی جاده ها است

نشست خبری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار گردید.

 وظیفه راهداری و حمل و نقل، خدمات دهی به مردم و ایمنی جاده ها است
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرزکرمی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده در نشست خبری که به مناسبت هفته حمل و نقل با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید، گفت: وظیفه راهداری و حمل و نقل،خدمات دهی به مردم و ایمنی جاده ها است.

وی افزود: اداره راهداری از۴ معاونت فنی، معاونت حمل و نقل،معاونت راهداری ومعاونت پشتیبانی تشکیل گردیده است .

کرمی در ادامه تصریح کرد: ۸هزارو۶۰کیلومتر راه روستایی و شهری داریم و ۴۹محور که در زمان بارش برف باید نمک پاشی شود و درایام زمستان یکصدو ۴۹ اکیپ در جاده ها با ۲۸ نمک پاش آماده خدمت رسانی هستند و به صورت ۲۴ساعته از طریق الکترونیکی جاده ها را رصد می کنند.

کرمی تعداد ثابت راهدارخانه را 35 عدد اعلام کرد و افزود: بر حسب نیاز ۸ راهدارخانه سیار دیگر هم  کار خدمت رسانی به مردم در زمستان را برعهده دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: طرح زمستانی امسال از ۱۵آذر ماه آغاز شده و تا ۲۵فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در صدد هستیم دسترسی آنتنی را  از جاده ها حذف کنیم و در غالب مجتمع خدمات رفاهی متمرکز کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تعداد مجتمع های خدمات رفاهی را ۲۷ مجتمع اعلام کرد و افزود: ۱۲ مجتمع دیگر در حال ساخت است و ۲۲ مجتمع رفاهی هم در حال بررسی اداری می باشد.

کرمی گفت: طرح ساماندهی موتور سواران هم با همکاری دهیاران و فرمانداران و پلیس راهور در حال انجام می باشد.

وی در بحث توزیع لاستیک رانندگان ماشین سنگین و سواری گفت :تاکنون حدود۳۰هزار حلقه لاستیک به رانندگان ماشین های سنگین و ۱۰هزار حلقه لاستیک به رانندگان خودروهای سواری تحویل داده شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه همچنین در پاسخ به سوالات خبرنگاران میزان خسارت زلزله سال گذشته کرمانشاه را به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  ۱۳۰میلیارد تومان اعلام کرد.

فریبرز کرمی میزان بدهی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به پیمانکاران را بیش از۸۰میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بعضی از راهداری های ما گاز ندارند و این کار خدمت رسانی را مشکل میکند

 

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان