//
کدخبر: ۱۴۷۳۵۳ //

مسابقات "آفرود" قهرمانی استان کرمانشاه برگزارشد

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه از برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی استان خبر داد.

مسابقات "آفرود" قهرمانی استان کرمانشاه برگزارشد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد کرانی اظهارکرد: این مسابقات در بخش مردان و باحضور 15 شرکت کننده در پیست  آفرود کرمانشاه واقع در دهکده المپیک برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه این مسابقات علیرغم شرایط نامساعد جوی با کیفیت خوبی برگزارشد.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه همچنین از انجام تغییرات و جانمایی تماشاگران در پیست آفرود کرمانشاه خبرداد و گفت: در گذشته به دلیل نبود پیست مناسب در هردو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی و آفرود نمی‌توانستیم میزبانی رقابت های کشوری را داشته باشیم و حتی به نحوی این دو رشته در کرمانشاه درحال اُفت بود.

وی افزود: در این راستا، طی چندسال گذشته کار احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه آغاز شد که با تامین بودجه مورد نیاز و پیگیری های انجام شده، پیست موتورکراس دهکده المپیک را به عنوان یکی از استانداردترین پیست های ایران در تابستان امسال راه اندازی کردیم.

کرانی خاطرنشان کرد: افتتاح رسمی این پیست هفته آینده باحضور مسئولین ورزش استان انجام خواهد گرفت.

وی یادآورشد: همچنین پیست آفرود کرمانشاه به طول سه کیلومتر در سالجاری راه اندازی شد، اما نیاز به برخی اصلاحات و جانمایی تماشاگران داشت که آن را انجام دادیم.

سرپرست هیات موتوسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در ادامه درخصوص تعیین تکلیف نتیجه مجمع انتخاباتی ریاست این هیات که تابستان امسال برگزار شد نیز اعلام کرد: از آنجایی که فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کار بررسی تائید یا عدم تائید این انتخابات را به اداره کل ورزش وجوانان استان واگذار کرده بود، مسئولان ورزش کرمانشاه نیز پس از انجام کار کارشناسی نتایج این بررسی ها را هفته پیش طی نامه ای به فدراسیون ارسال کردند.

وی ابراز امیدواری کرد، فدراسیون ظرف یک هفته آینده نظر نهایی خود را درخصوص رد یا تائید نتیجه مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه اعلام کند.

کرانی یادآورشد: درصورتی که فدراسیون این انتخابات را ابطال کند، با انجام مقدمات لازم طی سه ماه آینده مجمع را برگزار خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان