//
کدخبر: ۱۴۵۸۵۰ //

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت به دور دوم کشیده شد

هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات به دلیل به نصاب نرسیدن آرای نامزدها به مرحله دوم کشیده شد.

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت به دور دوم کشیده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات، علاءالدین ظهوریان دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات با اعلام اینکه هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در این هیئت ساعت ۲۰ امروز یکشنبه ۲۷ آبان به اتمام رسید، گفت: با مشارکت هزار و ۷۱۳ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، نصاب مشارکت بالای ۵۰ درصدی در برگزاری انتخابات در مرحله نخست به دست آمد.

وی افزود: با توجه به صراحت آئین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب کند که این نصاب، با اندکی فاصله، بدست نیامد.

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات اضافه کرد: بر همین اساس و مطابق تبصره ۱ ماده ۳۳ آئین نامه اجرایی قانون مطبوعات، انتخابات دو هفته بعد در تاریخ یکشنبه ۱۱ آذرماه برگزار می شود.

ظهوریان ضمن تقدیر از خبرنگاران و مدیران رسانه ها برای حضور مناسب در انتخابات، از نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در طول برگزاری این انتخابات حضور فعال و موثری داشتند قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول امروز یکشنبه ۲۷ آبان از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و با تایید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان سه قوه، دو بار تمدید و در ساعت ۲۰ امروز به پایان رسید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان