//
کدخبر: ۱۱۷۵۲۵ //
استاندار کرمانشاه در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

بازوند: قلم و بیان و اعتماد سرمایه بزرگ رسانه‌هاست/پاسخگو به رسانه‌ها را یک فرصت می‌دانم

اعتمادی که مردم به رسانه دارند نباید به راحتی از دست برود.

بازوند: قلم و بیان و اعتماد سرمایه بزرگ رسانه‌هاست/پاسخگو به رسانه‌ها را یک فرصت می‌دانم
به گزارش فرتاک نیوز،

بمناسبت روز خبرنگار با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، الهی‌تبار معاون سیاسی، مهرداد سالاری معاون عمرانی و الیاسی مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حجت‌السلام والمسلیمن رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود بهرام نژاد مدیر کل حوزه استاندار و جمعی از مدیارن استان کرمانشاه و اصحاب رسانه، در سالن شهدای دولت برگزار شد.

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در این مراسم  ضمن تبریک به اصحاب رسانه و خوش آمدگویی به آنها و خاطره یاد شهدای خبرنگاران در طول دفاع مقدس که جان خودشان را نثار کردند تا بتوانند رشات‌ ها و ایثار را به تصویر و اطلاع‌رسانی کنند، گفت: در وقوع زلزله نقش و رسالت خبرنگاران استان کرمانشاه و عملکرد آنها در نهایت به یک انسجام ملی تبدیل گردید که جا دارد تشکر کنم.

استاندارکرمانشاه  در ادامه به اهمیت وفاق بین مسئولان و رسانه ها اشاره نمود و گفت: اگر بتوانیم یک انسجام استانی تشکیل دهیم بر چالش‌ها غلبه خواهیم کرد و با همدلی می‌توانیم گام  برای توسعه برداریم.

بازوند ادامه داد: خبرنگار و رسانه یک تابلو  و نمایی جغراقیایی، فرهنگی، اجتماعی است و هر چه این تابلو دلپذیرتر و بهتر باشد، سرعت توسعه و پیشرفت بیشتر می‌شود مشروط بر این که یک خبرنگار رسالت خودش را شفاف‌تر انجام دهد.

وی در ادامه افزود: استان کرمانشاه استانی ثروتمند است و دلیلی ندارد کهفقیر داشته باشد، اورامانات در حوزه گردشگری  همانند نفت می‌تواند در بخش اقتصاد، استان را به شکوفایی برساند.

استاندارکرمانشاه گفت: در ارائه ظرفیت‌های کرمانشاه به کشور باید تلاش کنیم و این وظیفه همه خبرنگاران است و مردم و مسئولان نیز باید کمک کنند تا این ظرفیت‎‌ها بهتر معرفی شود.

بازوند ادامه داد: اطلاع دقیق و درست یکی از مهم ترین وظایف اصحاب رسانه می باشد و آنها با اراده نقدها و نواقص  ومطالبه‌گر  بودن، می توانند استان را به سمت توسعه سوق دهند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: قلم و بیان و اعتماد سرمایه بزرگ رسانه‌هاست و برای این که صحت را قربانی سرعت نکنید.

او افزود: خبر باید در کمال صحت و درستی منتشر شود به طور مثال در انعکاس اخبار زلزله خیلی کمک کردند ولی به منفی‌ها بیشتر پرداختند در حالی که به 9 ماه نرسیده ماهیانه 1500 خانه می‌سازیم  و این وجه از خدمات و سرعت در بازسازی کمتر پرداختند.

استاندارکرمانشاه گفت: اعتمادی که مردم به رسانه دارند نباید به راحتی از دست برود.

بازوند ادامه داد: خبرنگار و رسانه یک ظرفیت برای توسعه است و مدیران باید پاسخگو باشند و 41 یکبار به رسانه‌های ملی جوابگو بودم.

وی در بخش دیگر زا اقدامات صورت گرفته در زلزله گفت: 7500 کانسک نصب کردیم و از صداو سیما استان و رسانه ملی هم تشکر دارم.

استاندارکرمانشاه گفت: من پاسخگو به رسانه‌ها را یک فرصت می‌دانم و برخی مشکلات  و اختلافات را با رسانه‌ها حل کرده‌ام.لذا مدیران باید رسانه ها و خبرنگاران را برای پیشرفت خود بدانند.

بازوند ادامه داد: خبرنگاران ور سانه موانع توسعه استان را شناسایی کنید و اعلام کنید و موانع را بردارید با پول دولتی نمی‌توانیم مشکل استان را برداریم باید بخش خصوصی را بیاوریم و موانع سر راه سرمایه‌گذار را برداریم تا سرمایه‌گذار جذب شود.

او افزود: تولید ثروت را باید ارزش دهیم و به سرمایه‌گذاران بها دهیم و در ورزش که علاقه دارم یک باشگاه راه‌اندازی کنم ولی در استان سالیانه 32 میلیارد تومان هزینه ورزش می‌ شود اگر بخش خصوصی بیاید استان متحول می‌شود و شما مشاوران خوبی برای سرمایه‌گذار باشید.

استاندارکرمانشاه گفت: سرمایه گذار حساب و کتاب می‌کند و دنبال استانی که نرخ بیکاری آن بالاست نمی‌رود و می‌رود استانی که نرخ بیکاریش پایین باشد سرمایه‌گذاری می‌کند و بدانیم با ترحم به توسعه نخواهیم رسید و کمکی نمی‌شود و این را تجربه نشان داده است.

بازوند ادامه داد: خودباوری یک ابزار مناسب برای توسعه است و این را می‌توانیم نهادینه کنیم و یا فرهنگ ایثار و شهادت را باید نهادینه کنیم و اگر مدیران اجرایی برنامه ندهند ما الزام می‌کنیم که مدیران برنامه‌هایشان را در اختیار شما قرار دهند و خبرنگاران وظیفه دارند که نقد کنند و ما هم کمک خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان