//
کدخبر: ۱۵۳۴۱۸ //

موافقت دولت برای استفاده از منابع سه‌دهک یارانه‌بگیران

وزیر کشور گفت: دولت موافقت کرد که منابع سه دهک یارانه بگیران در حوزه‌های حمل و نقل، تولید و کمک به معیشت افراد نیازمند استفاده شود.

موافقت دولت برای استفاده از منابع سه‌دهک یارانه‌بگیران
به گزارش فرتاک نیوز،

 عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش روز ملی حمل و نقل در خصوص کاهش سه دهک اقتصادی و تخصیص منابع آن به بخش‌های حمل و نقل، تولید و معیشت مردم گفت: این موضوع در قالب یک پیشنهاد در لایحه بودجه سال ۹۸ است و دولت موافقت کرد که سه دهک یارانه بگیران در استان‌ها توسط وزارت کشور و استانداری‌ها و با کمک وزارت رفاه شناسایی شوند و منابع حاصل از آن در حوزه‌های حمل و نقل، تولید و کمک به معیشت افرادی که نیاز بیشتری دارند به کار گرفته شود.

وی ادامه داد:‌ امیدواریم همه مردم کمک کنند زیرا این کار امر بزرگی است و از این منابع می‌توانیم کارهایی انجام دهیم و پروژه‌های تولیدی خوبی در استان‌ها شروع کنیم که موجب ایجاد اشتغال برای بیکاران شود همچنین می‌توانیم هزینه اصلاح سیستم‌های حمل و نقل در استان‌ها را از این محل تامین کنیم. به افرادی که نیاز بیشتری دارند نیز کمک شود.

وزیر کشور در پایان اظهارکرد: امیدوارم با هماهنگی همه مسئولان مرتبط این کار محقق شود و کسانی که واقعا توان و امکان زندگی و منابع درآمد کافی دارند لطف کنند و این امر را داوطلبانه انجام دهند تا  بتوانیم کارهای این چنینی را عملیاتی کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان