//
کدخبر: ۱۸۴۳۶۷ //

گواردیولا از روی سکو ها شاهد شکست لیورپول بود!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی دیشب در استادیوم نوکمپ حضور داشت و از روی سکوهای این استادیوم شاهد شکست ناامیدکننده رقیب اصلی تیمش در لیگ برتر، لیورپول، مقابل بارسلونا بود.

گواردیولا از روی سکو ها شاهد شکست لیورپول بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان یورگن کلوپ در لیگ برتر انگلیس در یکی از حساس‌ترین و شانه به شانه‌ترین رقابتهای سالهای اخیر برای کسب عنوان قهرمانی با منچسترسیتی و پپ گواردیولا در جدال هستند ولی لیورپولی‌ها دیشب مجبور بودند نگرانی‌های انگلیسی را کنار گذاشته و تمام توجه خود را به لیگ قهرمانان و جدال با باشگاه سابق گواردیولا معطوف کنند.

گواردیولا هم فرصت تماشای این مسابقه مهم و آگاهی از آخرین وضعیت رقیب اصلی‌اش را از دست نداد و دیشب در استادیوم نوکمپ حاضر شد و در کنار تماشاچیان از روی سکوها شاهد مسابقه دو تیم بود. مسابقه‌ای که با درخشش استثنایی لیونل مسی با پیروزی 3-0 کاتالان‌ها به پایان رسید.

شکی نیست که شکست سنگین لیورپول در نوکمپ برای گواردیولا اتفاق دلچسبی بوده. قرمزهای لیورپول در انگلیس تیم پپ را از فاصله نزدیک تعقیب کرده و درحالیکه تنها دو بازی به پایان لیگ برتر باقی مانده با یک امتیاز کمتر شانه به شانه سیتی حرکت می‌کنند. گواردیولا امیدوار است ضربه سهمگینی که مسی دیشب در نیمه دوم بازی با دو گل خود به مرسی‌سایدی‌ها وارد کرده بتواند روحیه این تیم را آنقدر خراب کند که آثارش در دو بازی باقی مانده شاگردان کلوپ در انگلیس هم ادامه داشته باشد تا سیتی بتواند با خیال راحت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان