//
کدخبر: ۱۸۰۸۵۹ //

آخرین تلاش‌های سیتی برای ماندن در لیگ قهرمانان

با برگزاری دو دیدار چهره دو تیم دیگر صعود کننده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان مشخص می‌شود.

آخرین تلاش‌های سیتی برای ماندن در لیگ قهرمانان
به گزارش فرتاک نیوز،

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو مسابقه دیگر به پایان می‌رسد تا چهره تیم‌های مرحله نیمه نهایی این فصل از رقابت‌ها مشخص شود.

منچسترسیتی - تاتنهام

شاگردان پپ گواردیولا که همچنان امیدوار به کسب قهرمانی در تمامی جام‌های فصل هستند، در حالی باید در خانه به دیدار تاتنهام برود که در دیدار رفت، تاتنهام موفق شد با تک گل سون هیونگ مین کره‌ای به برتری ارزشمندی دست یابد. حالا شاگردان مائوریسیو پوچتینو بدون هری کین مصدوم باید به دیدار سیتی بروند. این در حالی است که دو تیم باید در لیگ برتر نیز روز شنبه برابر هم قرار گیرند. در ۷ دیدار اخیر دو تیم در اتحاد، برتری مطلق برای سیتی بوده است تا جایی که این تیم موفق شده است به ۶ برد و یک تساوی برسد.

آخرین بار در سال ۲۰۱۶ بود که تاتنهام موفق شد در اتحاد با نتیجه ۲ بر یک منچسترسیتی را از پیش روی بردارد.

در دیدار رفت دو تیم ۸ بازیکن انگلیس رد ترکیب دو تیم به میدان رفتند که در یک دهه اخیر بی سابقه بوده است که در یک بازی بین دو تیم انگلیس در لیگ قهرمانان این تعداد بازیکن بومی حضور داشته باشند.

پورتو - لیورپول

در نهایت لیورپول که در بازی رفت موفق شد با دو گل پورتو پرتغال را شکست دهد، باید در ورزشگاه دراگائو برابر این تیم قرار گیرد. بازگشت په‌په و هکتور از بند مصدومیت بهترین خبر ممکن برای تیم پرتغالی است تا بتوانند جبران مافات کنند. لیورپول موفق شد در بازی ابتدای هفته با دو گل چلسی را شکست دهد تا همچنان با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته باشد.

قرمزها امیدوار هستند برای دومین سال پیاپی به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۸۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان