//
کدخبر: ۱۸۳۵۶۰ //
کسب ۹۲ امتیاز دستاورد فوق‌العاده‌ای است

پپ گواردیولا: حتی یک شوت یا یک کرنر هم به سمت دروازه ما نیامد. ما تیمی باهوش هستیم

پپ گواردیولا تیمش را سزاوار پیروزی در زمین برنلی دانست.

پپ گواردیولا: حتی یک شوت یا یک کرنر هم به سمت دروازه ما نیامد. ما تیمی باهوش هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

پپ گواردیولا پس از برتری یک بر صفر تیمش در زمین برنلی در هفته سی‌وششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آوردن 92 امتیاز در فصل جاری را یک دستاورد بزرگ خواند.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: حتی یک شوت یا یک کرنر هم به سمت دروازه ما نیامد. ما تیمی باهوش هستیم. در نیمه اول زمین خیلی خشک بود و در حرکات خود کند عمل کردیم، اما در نیمه دوم می‌دانستیم  باید گل بزنیم. ما بازی را کنترل کردیم و فرصت‌هایی برای زدن گل دوم داشتیم. در دقایق پایانی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و اگر نتوانید بازی را کنترل کنید، ممکن است کار برای شما سخت شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در نیمه اول نتوانستیم فرصت‌های گلزنی ایجاد کنیم، اما می‌دانستیم در چنین دیدارهایی باید با عزم و اراده بازی کرد. کسب 92 امتیاز فوق‌العاده است. سرنوشت در دست خودمان قرار دارد و باید برای قهرمانی، در دو بازی بعدی خود پیروز شویم. جایی برای خطا کردن و لغزش نداریم.

گواردیولا در خاتمه تصریح کرد: ما کریس وود و اشلی بارنز را خیلی خوب کنترل کردیم و توانستیم پیروزی مهمی کسب کنیم. یک صحنه به سود ما پنالتی گرفته نشد که من فکر می‌کنم پنالتی بود. می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنلی را ببریم، اما بازهم خوشحالم. حالا یک هفته برای آماده شدن فرصت داریم و امیدوارم وقتی به خانه برایتون می‌رویم، شانس اول قهرمانی باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان