//
کدخبر: ۷۷۳۳۴ //

حبیب دهقان نسب با «آینه ای در غبار» راهی هیسپان می شود

مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی مطابق شنبه های سینمایی هر هفته، این بار به تماشای فیلم سینمایی «آینه ای در غبار» با بازی حبیب دهقان نسب می نشینند.

حبیب دهقان نسب با «آینه ای در غبار» راهی هیسپان می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، فیلم سینمایی «آینه ای در غبار» به تهیه کنندگی و کارگردانی ایمان افشاریان روایتگر داستان مهرداد و پرهام، دو دوست هم‌دانشگاهی است که قصد دارند پروژه‌ای را به انجام برسانند. آنها دستگاهی اختراع کرده اند که صداها را در تاریخ‌ها و زمان‌های گذشته بازیابی و ضبط می کند. این دستگاه به مهرداد این فرصت را می دهد که یک معمای قدیمی خانوادگی را که به فعالیت های انقلابی پدربزرگش در سال هزار و سیصد و چهل دو مربوط می شود کشف کند...  

 در سینمایی «آینه ای در غبار» حبیب دهقان نسب، امیررضا دلاوری و افشین کتان چی نقش آفرینی می کنند.

 فیلم های سینمایی ایرانی در هیسپان تی وی به دلیل نشان دادن فضای سالم خانوادگی، معنویت و پاکی در مقایسه با سینمای آمریکای لاتین توانسته اند مخاطبان بی شماری را از کشورهای اسپانیایی زبان جذب خود کند که شنبه های هر هفته به دیدن این فیلم های ایرانی می نشینند.

فیلم سینمایی «آینه ای در غبار» به تهیه کنندگی و کارگردانی ایمان افشاریان تولید سال 1389 شنبه ساعت 23:30 به وقت تهران آماده پخش برای مخاطبان هیسپان تی وی است و در ساعت 13:30 فردای آن روز باز پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان