//
کدخبر: ۷۲۹۸۰ //
سخنگوی وزارت امور خارجه:

هیسپان تی وی باید تقویت و حمایت شود

سخنگوی وزارت خارجه، شبکه هیسپان تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما را رسانه ای موثر و موفق توصیف و بر لزوم حمایت از آن در جهت ارتقا و رشد روزافزون تاکید کرد.

هیسپان تی وی باید تقویت و حمایت شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه در مراسم سالگرد تاسیس شبکه هیسپان تی وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ششمین سالگرد تاسیس این شبکه، خطاب به مدیران و کارکنان آن گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مردم در اقصی نقاط جهان به زبان اسپانیایی سخن می گویند، شما در هیسپان تی وی به عنوان تنها شبکه اسپانیایی کار بزرگی انجام می دهید.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه با توجه به جایگاه ایران و توجهی که به مجموعه مردم جهان بخصوص مناطق اسپانیایی زبان دارد، این شبکه باید تقویت شود و راه بیشتری بپیماید که نیازمند حمایت است، گفت:  نقشی که این رسانه می‌تواند در ارسال پیام ایران یه اقصی نقاط جهان داشته باشد، بر کسی پوشیده نیست. چنین فعالیت رسانه ای کار بزرگی است و باید قدر آن را دانست و به تلاشگران آن خسته نباشید گفت.

 

در این مراسم که به مناسبت سالگرد تاسیس شبکه هیسپان تی وی بعدازظهر دوشنبه 9 بهمن در سالن اجتماعات مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صداوسیما برگزار شد، جمعی از سفرای کشورهای آمریکای لاتین، مقامات وزارت امور خارجه، اساتید دانشگاه و فعالان رسانه ای حوزه برون مرزی، همچنین جمعی از مدیران و کارکنان معاونت برون مرزی حضور داشتند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان