//
کدخبر: ۷۵۶۴۵ //

هیسپان تی وی با «پرنسا لاتینا»ی کوبایی به تفاهم رسید

تفاهم نامه تعامل و ارتباط دوجانبه در زمینه تولید خبر و فناوری های نوین رسانه ای بین رئیس خبرگزاری دولتی «پرنسا لاتینا» از کوبا با شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی و مدیر این شبکه به امضا رسید.

هیسپان تی وی با «پرنسا لاتینا»ی کوبایی به تفاهم رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مدیر خبرگزاری «پرنسا لاتینا» که یکی از خبرگزاری های بزرگ و دولتی کوبا به شمار می آید به همراه سردبیر ارشد این خبرگزاری و سفیر کوبا در ایران طی بازدید از شبکه هیسپان تی وی و گفت و گو با دکتر علی اجاره دار مدیر شبکه هیسپان تی وی تفاهم نامه ای با این شبکه مبنی بر همکاری های خبری دوجانبه به امضا رساندند.

بر اساس این گزارش، «لوییز انریکه گونزالس» مدیر خبرگزاری پرنسا لاتینا (Prensa Latina) به همراه «نستور مارین باندوما» سردبیر ارشد خبرگزاری و «الکسیس باندریچ» سفیر کوبا در ایران در بازدید از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، از وب سایت و نیوزروم این شبکه دیدن کردند و از ساختار کلی هیسپان، تولید خبر، برنامه و مستند و استودیوهای پخش این شبکه بازدید و از نزدیک با اولویت ها و جزئیات تولید خبر هیسپان آشنا شدند.

بر اساس تفاهم نامه ای که بین شبکه هیسپان تی وی و خبرگزاری پرنسا لاتینا به امضا رسید، بنا شده است در خصوص همکاری های دو جانبه شامل تبادل بسته های خبری و دیگر تولیدات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی صورت گیرد. همچنین تولیدات مشترک تلویزیونی، ساخت مستند، تسهیل حضور خبرنگاران دو طرف و گروه های تولید خبر, تبادلات تجربیات تکنیکی و آموزش دستاوردهای فنی از دیگر بندهای این تفاهم نامه به شمار می آید.

خبرگزاری « پرنسا لاتینا » (Prensa Latina) یکی از خبرگزاری های بزرگ و مادر در کوبا به شمار می آید که سایر خبرگزاری های دولتی و غیر دولتی اخبار خود را از طریق این منبع دریافت می کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان