//
کدخبر: ۷۴۲۰۰ //

ادواردو نودا در «منطقه مالی» هیسپان تی وی

برنامه «منطقه مالی» از جدیدترین تولیدات هیسپان تی وی با موضوعات اقتصادی و رویکردی کاملا تحلیلی به زودی میهمان خانه های اسپانیایی زبانان علاقه مند به برنامه های شبکه هیسپان تی وی می شود.

ادواردو نودا در «منطقه مالی» هیسپان تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه ای جدید با موضوعی اقتصادی قراراست در این شبکه  رنگ آنتن به خود ببیند. «منطقه مالی» با بررسی به روزترین و داغ ترین اخبار اقتصادی دنیا و به خصوص منطقه آمریکای لاتین، ویژه مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی تهیه می شود.

در نخستین قسمت از این برنامه بحران های اقتصادی پیش روی سال 2018 مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. این برنامه که در مادرید تولید می شود، با حضور میهمان – کارشناسان خود در استودیو به این موضوع می پردازد که چرا بعد از گذشت 10 سال از بحران اقتصادی جهان در سال 2008، تنها بخش کوچکی از مشکلات اقتصادی مردم حل شده است و هنوز در بخش های مختلف حمایتی مانند سلامت و ارتباطات مشکلات زیادی وجود دارد.

برنامه اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» قرار است هر هفته سه شنبه ها در مدت زمان 25 دقیقه در ساعت 19:30 (به وقت تهران) برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن رفته و تحلیل عمیقی از مسائل اقتصادی دنیا را برای مخاطبان به تصویر کشد. بازپخش این برنامه، چهارشنبه ساعت 3:30 و پنج شنبه ساعات 5:30 و 16:30 خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان