//
کدخبر: ۷۳۲۲۲ //

« قفل یعنی کلید» در هیسپان تی وی

فیلم تلویزیونی «قفل یعنی کلید» مطابق شنبه های سینمایی هر هفته، با بازی زنده یاد عسل بدیعی میهمان مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی است.

« قفل یعنی کلید» در هیسپان تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان، فیلم تلویزیونی «قفل یعنی کلید» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده داستان زوج جوانی است که در زندگی مشترک‌ خود با مشکل مواجه شده‌اند. سارا به دلیل اعتیادِ همسرش مجید، از او جدا می‌شود. اما دوست سارا سعی می‌کند رابطه از بین رفته‌ آنها را درست کند و هر دو را به زندگی مشترک برگرداند. از طرفی مجید هم اراده کرده اعتیاد خود را ترک کند. سارا که یک کارگردان است برای پیدا کردن بازیگر مورد نظر خود راهی سفر می شود ولی مشکلاتی برای او پیش می آید که راه خود را گم می کند و ...

 

 در این فیلم تلویزیونی سینا رازانی، هاله گرجی و زنده یاد عسل بدیعی نقش آفرینی می کنند.

 فیلم های سینمایی ایرانی در هیسپان تی وی به دلیل نشان دادن فضای سالم خانوادگی، معنویت و پاکی در مقایسه با سینمای آمریکای لاتین توانسته اند مخاطبان بی شماری را از کشورهای اسپانیایی زبان جذب خود کرده و شنبه های هر هفته به دیدن این فیلم های ایرانی می نشینند.

فیلم تلویزیونی «قفل یعنی کلید» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی تولید سال 1387 شنبه ساعت 23:30 به وقت تهران آماده پخش برای مخاطبان هیسپان تی وی است و در ساعت 13:30 فردای آن روز  باز پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان