//
کدخبر: ۶۷۱۸۹ //
«نظر شما چیست؟» هیسپان:

اعتراض به هزینه های بالای سوخت

برنامه «نظر شما چیست؟» هیسپان، با رویکردی کاملا مردمی این هفته به سراغ اهالی دومینیکن رفته تا نگرانی های آنها را درباره تغییرات قیمت سوخت در این کشور به تصویر کشد.

اعتراض به هزینه های بالای سوخت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان، برنامه « نظر شما چیست؟ » (Que Opinas?) در این قسمت، به موضوع هزینه سوخت در جمهوری دومینیکن پرداخته و سعی کرده به طور شفاف نظر مردم را در این خصوص جویا شود.

 

هر هفته، خبرنگار – مجری برنامه با موضوعی اقتصادی- سیاسی به میان مردم در کوچه و خیابان رفته و سوالات خود را درباره موضوع برنامه از مردم آن شهر می پرسد و در نهایت این برنامه را در قالب 5 تا 6 گزارش مردمی آماده پخش می کند.

 

بر اساس گزارش خبرنگار برنامه از سال 2000 قیمت محصولات نفتی در جمهوری دومینیکن بر اساس هزینه نفت خام در بازار بین المللی، تعیین می شود. ولی به تازگی با توجه به تغیراتی که صورت گرفته، قیمت سوخت در این کشور مدام در حال نوسان بوده و سبب حساسیت مردم این کشور در قبال تغییرات زیاد قیمت ها شده است.

 

خبرنگار برنامه «نظر شما چیست؟» به میان مردم رفته تا با سوالاتی نظر آنها را جویا شود و این مسئله را بیشتر مورد بررسی قرار دهد. « آیا شما موافق هستید که قیمت سوخت هر هفته تغییر کند؟»، « آیا از اصلاح قانون که هزینه سوخت را تنظیم می کند، راضی هستید؟»، « آیا فکر می کنید که دولت قوانین مربوط به قیمت سوخت در کشور را به صورت اختیاری تنظیم می کند؟»، « از نگاه شما سطح مطلوب هزینه های سوخت چگونه باید باشد؟»، « فکر می کنید قیمت سوخت در جمهوری دومینیکن در مقایسه با سایر کشورها بالاست؟»، این سوالات محوریت برنامه این هفته «نظر شما چیست؟» هیسپان تی وی را به خود اختصاص داده اند.

 

برنامه «نظر شما چیست؟» از سوی واحد برنامه و تولید شبکه هیسپان تی وی در تهران به خبرنگار- تهیه کنندگان هیسپان در کشورهای مختلف سفارش داده می شود و آنها با تایید یا پیشنهاد موضوعی خاص، گزارش های خود را تهیه و برای پخش ارسال می کنند.

 

 برنامه گزارشی «نظر شما چیست؟» بامداد هر سه شنبه (ساعت 00:30 به وقت تهران) به روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و تکرار آن در ساعات 18:30 سه شنبه، 09:03 چهارشنبه و 03:30 پنج شنبه پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان