//
کدخبر: ۵۹۹۰۹ //
در هیسپان ببینید:

فقر «در خیابان» های فیلادلفیا

برنامه «در خیابان» (Alacalle) شبکه هیسپان که به مسائل و مشکلات فرهنگی - اجتماعی مردم آمریکا می پردازد، به سراغ فقیرترین مراکز شهری در فیلادلفیا رفته تا از نزدیک، زندگی این مردم را به تصویر کشد.

فقر «در خیابان» های فیلادلفیا
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مستند گزارشی «در خیابان» (Alacalle) در برنامه شامگاه چهارشنبه 24 آبان  به بررسی فقیرترین مراکز شهری در ایالات متحده آمریکا در فیلادلفیا، جایی که تعداد زیادی از مردم در کوچه و خیابان ها زندگی می کنند و برای زنده ماندن محتاجِ کمک سازمان های خصوصی هستند، رفته و این در حالی است که دولت به آنها کاملا بی توجه است.

 

در گزارشی که در این برنامه پخش و به این موضوع پرداخته می شود که بیش از 400.000 نفر از 1.567.442 سکنه شهر فیلادلفیا که بالاترین نرخ فقر را در بین ده شهر بزرگ آمریکا دارد، با کمتر از 11.880 دلار در سال زندگی می کنند و این درحالی است که دولت توجه کافی در توزیع درست خدمات بهداشتی و رفاهی در ایالت ها نداشته است.

 

رونی کورولو، که علاوه بر اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی «در خیابان» را نیز برای هیسپان تی وی انجام می دهد، هر هفته در این برنامه به یکی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی و ... مردم ایالات متحده آمریکا اشاره می کند و در یک فضای مستند گزارشی از نزدیک و به طور مستقیم به سراغ مردم می رود و شهر به شهر از دامنه و ابعاد معضل موضوع برنامه که مردم درگیر آن هستند؛ باخبر شده و گوشه ها و زوایای مسائل را در معرض قضاوت بینندگان این شبکه بین المللی قرار می دهد.

 

 این برنامه که برای هیسپان تی وی تولید می شود، هر هفته چهارشنبه ها ساعت 21:30 به وقت تهران به روی آنتن می رود. بازپخش آن نیز ساعت 9:30 پنج شنبه ها و 4:30 و 19:30 جمعه ها از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان