//
کدخبر: ۵۹۷۹۱ //
جنایات «پل پوت» از هیسپان:

«برج های تبعید»

با روی کار آمدن «پل پوت» دیکتاتور کامبوجی در این کشور؛ مهاجران چینی از ترس قتل عام های او به ناچار به فرانسه مهاجرت کردند تا لااقل فقط زنده بمانند. در مستند «برج های تبعید» رنج و سختی های این مهاجرت اجباری در نیمه دهه 1970 به تصویر کشیده شده و قرار است در سه قسمت از هیسپان پخش شود.

«برج های تبعید»
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان؛ مستند «برج های تبعید» (Towers of Exile) داستان به قدرت رسیدن «پل پوت» در کامبوج، سال 1975 و استبداد، قتل عام و ظلمی است که پس از کسب قدرت او در این کشور اتفاق می افتد؛ حکومتی که در طول چهار سال، جان حدود دو میلیون انسان بیگناه را می گیرد.

 

در این مستند می بینیم که همان ابتدا حکومت از چینی هایی که در پایتخت زندگی می کردند، می خواهد تا در اولین فرصت کشور را ترک کنند و آنها نیز از بیم جانشان سراسیمه کامبوجیا را به مقصد فرانسه ترک می کنند.

 

«برج های تبعید» وضعیت کنونی این مهاجران را در فرانسه بررسی می کند و زندگی فقرزده آنها را به تصویر می کشد. در طول این فیلم، بازماندگان آن دوران، از سختی هایی که با روی کار آمدن پل پوت برای آنها به وجود آمد و رنج مهاجرت اجباری و از دست دادن عزیزانشان سخن می گویند.

 

مستند «برج های تبعید»  به کارگردانی جنی تنگ (Jenny Teng) محصول سال 2009 که توسط شبکه هیسپان به اسپانیایی دوبله شده است، در سه قسمت 25 دقیقه ای از سه شنبه ساعت 7:30 به وقت تهران به روی آنتن هیسپان تی وی می رود و ساعات 14:30 و 20:30 همان روز بازپخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان