//
کدخبر: ۳۸۸۹۳۰ //

دانلود قسمت ۴۹ سریال جیران

برای دانلود قسمت 49 سریال جیران که روز جمعه ساعت 8 صبح منتشر شد به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت ۴۹ سریال جیران با بالاترین کیفیت و ترافیک نیم بها به‌صورت قانونی قابل دریافت هستند.

دانلود قسمت 49 سریال جیران
به گزارش فرتاک نیوز،

ما برای شما کاربران محترم دانلود قسمت ۴۹ سریال جیران را آماده کرده‌ایم.  جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که قسمت 49 جیران که این هفته جمعه ساعت 8 صبح منتشر شد را می‌توانید از  لینک زیر دریافت کنید.

دانلود قسمت 49 سریال جیران

مروری بر قسمت گذشته

در این قسمت اتفاق‌های مهمی در درون حرمسرای شاه افتاد که نشان می‌دهد موضوعاتی فراتر از عشق در میان اهالی کاخ در جریان است تا قدرت را بازیچه خواسته‌های خود کنند.

برای اینکه جیران همسر دائمی شاه باشد برای او اصل و نسب درست کردند و شاه ستاره را که زنی اصیلی نبود طلاق داد که بتواند او را همسر دائمی خود کند و امکان ولیعهدی امیرقاسم را داشته باشد.

شازده بصیر که برای سرکیسه کردن مادر شاه نامه‌های عاشقانه مهدعلیا به سلمان را دستمایه حق‌السکوت گرفتن خودش کرده بود پس از آن که برات معتبر به ارزش کل دارایی‌های مهدعلیا از او گرفت ولی یکی از نامه‌ها را نگه داشت که سو استفاده بیشتری انجام دهد ولی سلمان با نقشه‌ی نامه را از او گرفت و مهدعلیا با خنجر او را به قتل رساند. داستان سریال جیران هر روز با کنار رفتن یکی از شخصیت‌هایش به اوج خود رسیده است!

حالا باید ببینیم که در قسمت 49 جیران چه اتفاقاتی در راه هست که از لینک بالا می‌توانید قسمت جدید جیران را دریافت کنید.

سریال جیران قسمت 49 کی پخش شد؟

سریال جیران قسمت 49 روز جمعه ساعت 8 صبح منتشر شد که از طریق لینک‌های بالا قابل دریافت است.

لینکهای دانلود قسمت ۴۹ سریال جیران از کجا قابل دریافت است؟

شما کاربران محترم می‌توانید با خرید اشتراک فیلیمو یا خرید به صورت تکی و قانونی از سایت راشدون بدون خرید اشتراک قسمت ۴۹ جیران را دریافت کنید.

بازیگران قسمت 49 جیران

 بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا) در قسمت 49 جیران به ایفای نقش پرداخته اند.

درباره قسمت ۴۹ سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. اینجا اطلاعات کامل این سریال تازه فیلیمو را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید.

جمع بندی

ما برای شما دانلود قسمت 49 جیران را آماده کرده‌ایم، برای دانلود قسمت ۵۰ سریال جیران نیز که هفته آینده منتشر می‌شود می‌توانید به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و به صورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان