//
کدخبر: ۳۸۲۱۰۱ //

دانلود قسمت ۴۲ سریال جیران

برای دانلود قسمت 42 سریال جیران که روز جمعه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت ۴۲ سریال جیران با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها بصورت قانونی قابل دریافت هستند.


دانلود قسمت 42 سریال جیران
به گزارش فرتاک نیوز،

ما برای شما کاربران محترم دانلود قسمت ۴۲ سریال جیران را آماده کرده‌ایم.  جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که قسمت 42 جیران که این هفته جمعه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود را می‌توانید از  لینک زیر دریافت کنید.

دانلود قسمت 42 سریال جیران کامل با حجم رایگان نیم بها

مروری بر قسمت گذشته

در قسمتی که گذشت مشخص شد که خواجه روشن مسئول قتل‌های دربار بوده است و شاه بخاطر همین موضوع مادرش مهدعلیا خیلی شماتت کرده بخصوص اینکه نقره را در این ماجرا مقصر می‌داند و شاه حالا بیشتر بابت تندی که با عشق‌اش جیران کرده ناراحت هست و حق می‌دهد که جیران دنبال قاتل فرزندش بوده است. ولی می‌داند که دیگر این عشق مثل سابق نخواهد شد.

صدراعظم که نیز به خیانت‌های کفایت خاتون پی برده است به منزل او یورش یم برد و کفایت خاتون رو دستگیر می‌کند ولی الیاس فرار می‌کند تا سیاوش رو از این مهلکه نجات دهد و از طرفی شکنجه کفایت خاتون شروع می‌شود که مشخص شود چرا با شاه دشمنی کرده است و حرف نمی‌زند پس تصمیم می‌گیرند که خواجه او مبارک را شکنجه کنند تا ماجرا روشن شود.

از طرفی شاه خواجه‌باشی رو مقصر می‌داند که پی نبرده بوده که روشن خواجه نیست و دستور می‌دهد گردن او را بزنند ولی مادرش مانع می‌شود و می‌گوید مربوط به خواجه باشی قبل بوده ولی خشم شاه بیشتر بخاطر رفتاری هست که نسبت به عشق‌اش جیران انجام داده است. به همین خاطر خواجه باشی می‌گوید فرصت جبران بدهد تا بتواند جیران را به دربار برگرداند.

حالا باید ببینیم که در قسمت 42 جیران چه اتفاقاتی در راه هست که از لینک بالا می‌توانید قسمت جدید را دریافت کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان