//
کدخبر: ۳۷۳۴۱۶ //

دانلود قسمت ۳۲ سریال جیران

دانلود قسمت 32 سریال جیران (کامل) با کیفیت بالا در ادامه امکان‌پذیر است. برای دانلود قانونی قسمت سی و دوم سریال جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها با ما همراه باشید.

دانلود قسمت 32 سریال جیران
به گزارش فرتاک نیوز،

قسمت 32 سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در روز جمعه 13 آبان ماه ساعت 8 صبح منتشر شد. پس از اتفاقاتی که در قسمت‌های اخیر افتاده، این قسمت به نوعی یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سریال جیران است که تکلیف بسیاری از قضایا مشخص خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه دانلود قسمت 32 جیران را از دست ندهید چرا که این اپیزود آبستن حوادث باورنکردنی و غیرمنتظره‌ای است.

دانلود قسمت 32 سریال جیران

درباره قسمت 32 سریال جیران

پیش از بررسی و دانلود قسمت 32 سریال جیران، بد نیست نیم‌نگاهی داشته باشیم به آنچه در قسمت‌های اخیر این مجموعه اتفاق افتاده است.

همانگونه که احتمالاً مشاهده کرده‌اید، ناصرالدین شاه پس از کش‌ و قوس‌های فراوان، پسر تاجی را به عنوان ولیعهد انتخاب کرد. اتفاقی که محمد میرزا در ابتدا قصد پذیرشش را نداشت، اما با وساطت سلمان تن به آن داد. شاه نیز برای تحقیر برادرش و به ویژه خدیجه مادر محمدمیرزا، او را به بوسیدن پای ولیعهد جدید وادار ساخت. اتفاقی که خون خدیجه را به جوش آورد و او در صدد انتقام برخواهد داشت.

جیران نیز پس از مرگ فرزندش، حال و روز خوشی ندارد و گوشه عزلت گزیده است. اما شاه کماکان او را نور چشمی خود می‌داند و حتی به خاطر او رسم هم‌بستری با مادر ولیعهد یعنی تاجی را در شب اعلام ولیعهدی رعایت نکرد. نقره هم که قاتل اصلی فرزند جیران است، اضطراب زیادی دارد و بسیار نگران لو رفتن ماجراست.

از سوی دیگر سیاوش پس از آن که دیگر تحمل نگاه‌های اطرافیان کفایت‌ خاتون و زندگی را نداشت، تصمیم به ترک خانه او گرفت. اما کفایت خاتون اصرار می‌کرد که سیاوش بماند و خودش را برای جنگیدن با قوم قاجار آماده کند. سیاوش اما از هر چه سلطنت و حکومت کردن به رعیت از طریق ظلم و ستم بیزار است.

حال سیاوش در تکاپو است تا برای تردیدها و تشویش‌هایش و همچنین عشقی که در دلش نسبت به سارای گرجی جوانه زده، پاسخی بیابد. او به خوبی می‌داند برای رسیدن به جایگاهی که بتواند برای مردم کاری انجام داده و در مقابل ظلم و ستم بایستد، نیازمند یک عشق جاودانه و انگیزه‌هایی فراتر از ثروت و قدرت است.

حال باید دید در قسمت 32 جیران، چه اتفاقاتی برای سیاوش، سارای گرجی خواهد افتاد و او برای قیام علیه قاجار دست به چه اقداماتی می‌زند.

در قسمت‌های گذشته همچین راز سر به مهر خواجه الیاس با بازی مهدی کوشکی نیز که یکی از معماهای قصه جیران به حساب می‌آمد، برای مخاطب نمایان شد. الیاس که از نوادگان لطفعلی‌خان زند است، قربانی قهر و خشم قوم قاجار شده و توسط آنها اخته گشته و از مردانگی افتاده است. این موضوع سبب شده تا خاندان زندیه به دنبال یکی دیگر از نوادگان زندیه باشند و برای همین سیاوش را برای موضوع مهم قیام علیه قاجار آماده می‌کنند.

در قسمت سی و دوم سریال جیران اتفاقات دور از انتظاری به وقوع خواهد پیوست. این اپیزود را از دست ندهید. برای دانلود قسمت 32 جیران در کیفیت‌های مختلف با لینک مستقیم و حجم نیمه رایگان، روی لینک بالای صفحه کلیک کرده و کیفیت موردنظر خود را دریافت نمایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان