//
کدخبر: ۳۵۷۶۱۴ //

دانلود قسمت ۲۱ سریال جیران

برای دانلود قسمت 21 سریال جیران که روز جمعه ساعت 8 صبح منتشر شد به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت ۲۱ سریال جیران با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم بها به‌صورت قانونی قابل دریافت هستند.


دانلود قسمت 21 سریال جیران
به گزارش فرتاک نیوز،

برای شما کاربران محترم دانلود قسمت 21 سریال جیران را آماده کرده‌ایم. جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که برای دانلود قسمت ۲۱ سریال جیران که این هفته جمعه 10 تیر ساعت 8 صبح منتشر می‌شود می‌توانید به ادامه مطلب رفته و قسمت بیست و یکم جیران را دریافت کنید.

«« دانلود قسمت 21 سریال جیران »»

داستان قسمت 21 سریال جیران

در قسمت بیست و یکم جیران دیدیم زنان شاه به اعتراض بست نشسته‌اند، باید این دختر روستایی را که دل از شاه برده سرجایش بنشانند، جیران از سیاوش یاری می‌طلبد و نگاه سیاوش به نگاهی آشنا گره می‌خورد.. حالا باید ببینیم که در قسمت ۲۱ جیران چه اتفاقی می‌افتد.

در ادامه به بررسی قسمت گذشته سریال جیران می‌پردازیم.

سکانس مهم قسمت بیستم سریال جیران

در قسمت نوزدهم شاید مهم‌ترین سکانس مربوط به حضور گلین‌بانو در دخمه تازه تاسیس ننه آشوب بود. در این سکانس شاهد بودیم ننه آشوب پس از آن که از روستای کوهسار به یکباره رخت سفر بست و از آن دیار دور شد و در میانه بازار تهران برای خود دخمه‌ای را آماده کرده و مشغول فال بینی و آینده‌بینی برای خلق‌الله است. پس از آن که گلین کلافه از روزگار سپری شده بود به پیشنهاد کفایت‌خاتون به سراغ ننه‌آشوب رفت و صحبت‌های میان آن دو باعث شد گلین تصمیم به نفی کاخ کند و تا روز موعود انتقام از قاتل فرزندش پا در قصر نگذارد.

همچنین برای دانلود فصل 7 قسمت 5 جوکر (فصل هفتم قسمت پنجم فینال) اینجا کلیک کنید.

فتنه کوچول‌خان  در قسمت ۲۱ جیران

کوچول‌خان یا همان جمال آقای قصه جیران پس از آن که به دلیل بدرفتاری با جیران در آستانه اخراج قرار گرفت تصمیم گرفت با برملا کردن راز مگوی جیران که همان عشق به سیاوش بوده فتنه‌ای را علیه جیران در کاخ فراهم کند. شکوه‌السلطنه همسر سوم عقدی شاه با استفاده از اختیارات خود کوچول‌خان را به عنوان خواجه مخصوص در اختیار می‌گیرد تا کوچول‌خان هم به پاس این لطف مراتب اتفاق‌های این فتنه را فراهم کند. فتنه‌ای که البته معلوم‌ نیست تا چه زمانی می‌تواند بر سرنوشت جیران و فرزند در راهش تاثیر بگذارد.

آغوش مادرانه

افسوس و غم ملک‌زاده از دوری فرزندانش و جفایی که مهدعلیا به او کرده، باعث شده است او بیش از گذشته خموده و افسرده شود. اتفاقی که باعث شد میرزا کاظم همسر جدید ملک‌زاده تصمیم بگیرد با پادرمیانی پدرش نزد مهد علیا شرایط حضور فرزندانش را فراهم کند. بالاخره این اتفاق در قسمت نوزدهم می‌افتد و فرزندان خردسال و نوزاد ملک‌زاده و یادگاران امیرکبیر به آغوش مادر باز می‌گردند تا هم ملک‌زاده آرامش بیشتری را تجربه کند و هم میرزاآقاخان نوری با این ترفند نزد عروسش و خواهر شاه عزیز شود.

کودتای زنانه قسمت 21 سریال جیران

خروج گلین بانو از کاخ و خانه‌نشینی او در خانه خواهرش باعث شد زنان عقدی شاه با ترفند تاجی تصمیم بگیرند که به خاطر توجه بیش از اندازه شاه به سوگولی‌اش جیران، مجاور حرم عبدالعظیم حسنی شوند و با این اتفاق تحصن و اعتراض خود را به گوش شاه برسانند. اتفاقی که باعث آبروریزی برای شاه قاجار شده و او را نزد عوام و بزرگان ایل قاجار خار و خفیف می‌کند. آیا زنان شاه می‌توانند این کودتا را علیه شاه انجام دهند؟ باید منتظر تماشای قسمت بیستم باشیم.

تاج‌الدوله در فکر انتقام

تاجی که خود را مهیای مراسم اعلام نایب‌السطنتی پسرش معین‌الدوله کرده بود با خبر بارداری جیران تمام نقشه‌هایش به هم ریخت تا کینه او نسبت به جیران بیش از گذشته شد. تاجی به هر فرد با نفوذی برای رسیدن به مسیر مطمئن جهت ضربه زدن به جیران استفاده می‌کند و خواجه روشن در این مسیر سعی می‌کند او را همراهی کند. باید دید در این مسیر تاجی می‌تواند انتقام سختی از جیران بگیرد؟ همچنین برای دانلود قسمت 8 سریال جادوگر اینجا کلیک کنید.

عوامل و بازیگران سریال

    کارگردان: حسن فتحی

    تهیه کننده: اسماعیل عفیفه

    نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی

بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا).

درباره سریال جیران قسمت 21

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. اینجا اطلاعات کامل این سریال تازه فیلیمو را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید.

ما  شما را برای دانلود قسمت 21 جیران دعوت می‌کنیم و امیدواریم که از دانلود سریال جیران قسمت ۲۱ رضایت داشته باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان