//
کدخبر: ۳۸۰۲۶۸ //

دانلود قسمت ۴۰ سریال جیران کامل با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۴۰ سریال جیران (کامل) با کیفیت بالا در ادامه امکان‌پذیر است. برای دانلود قسمت چهلم سریال جیران به صورت قانونی با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها با ما همراه باشید.


دانلود قسمت ۴۰ سریال جیران کامل با لینک مستقیم
به گزارش فرتاک نیوز،

قسمت ۴۰ سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در روز جمعه ۹ دی ماه ساعت ۸ صبح منتشر شد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه دانلود قسمت ۴۰ جیران را از دست ندهید؛ چرا که تکلیف بسیاری از مسائل در این اپیزود مشخص می‌شود.

دانلود قسمت ۴۰ سریال جیران‌

درباره قسمت ۴۰ سریال جیران

پیش از بررسی و دانلود قسمت ۴۰ سریال جیران، بد نیست گریزی داشته باشیم به آنچه در قسمت‌های گذشته این مجموعه اتفاق افتاده است.

دلتنگی شاه برای جیران روزبه‌روز بیشتر می‌شود. تا جایی که لب به درددل با پیش‌راول خود سلمان گشوده است. جیران نیز دلتنگ ناصرالدین شاه است و پیش درختی که یادگار اولین دیدار آن دو است، شکوه‌ها می‌کند.

از طرفی با اخراج جیران از قصر، ناصرالدین‌شاه حال و روز خوشی ندارد و افسار بسیاری از امور مملکت از دستش خارج شده و این امر مخالفان و مردم را به اعتراض وا داشته است. این اعتراض‌ها که با پخش شب‌نامه همراه شده به گوش ناصرالدین شاه می‌رسد. پادشاه قاجاری در پی آن است که بفهمد چه کسی این فتنه را آغاز کرده است و در حال دمیدن در آتش آن است.

باید به نظاره نشست و دید چه اتفاقاتی در قسمت چهلم سریال جیران به وقع خواهد پیوست. آیا جیران به دربار ناصری باز خواهد گشت؟ این قسمت تکلیف بسیاری از قضایا مشخص خواهد شد.

شب‌نامه‌های کفایت خاتون و خواجه الیاس بالاخره موجب شد تا شاه نسبت به برادر ناتنی‌اش عباس میرزا و مادر او خدیجه چهریقی بدبین شده و در پی از میان برداشتن آن‌ها باشد. اما این‌بار به جای سلمان خان، مهدعلیا را مأمور قتل آن‌ها می‌کند. حالا مهدعلیا می‌تواند کینه چندین ساله خود از خدیجه را جبران کند.

اما مهدعلیا که به رابطه میان خدیجه و سلمان شک کرده، مسئولیت این برادرکشی را بر عهده پیش‌قراول مخصوص شاه، سلمان می‌گذارد. سلمان خان نیز که طاقت مرگ معشوقه سابقش را ندارد، به جای قتل به تبعید خدیجه و پسرش حکم داد.

سیاوش که پیش از این اطلاعی از شب‌نامه‌ها نداشت، با مطلع شدن از این موضوع و احتمال قتل عباس میرزا و مادرش، نسبت به رفتارهای کفایت خاتون و الیاس مظنون شده است. او به عنوان فرمانده جریان مخالفان شاه، با کفایت خاتون و تمام افرادش اتمام حجت کرد که کاری با زنان با بچه‌ها نداشته باشند.

از سوی دیگر پرده‌ از رازی دیگر برداشته شد. این بار در رابطه با سارای گرجی. سارای گرجی یک نجیب‌زاده از کشور گرجستان است که حکومت مرکزی به خاطر یک ظن اشتباه پدرش را به قتل رسانده و سارا و برادرش را از کشور خارج می‌کند. اما اکنون حکومت گرجستان پی به اشتباه خود برده و قصد دلجویی از او را دارد. حالا اموال پدر سارا نیز به او و برادرش برگردانده خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان