//
کدخبر: ۳۵۶۳۵۳ //
داریوش فرضیایی/عمو پورنگ

عمو پورنگ بر سر مزار علی انصاریان/ تصویری ناراحت کننده+عکس

عموپورنگ با حضور بر سر مزار علی انصاریان تصویری ناراحت کننده را منتشر نمود.

WhatsApp Image 2022-06-21 at 2.22.25 AM

به گزارش فرتاک نیوز؛ داریوش فرضیایی یا بهتر است بگوییم عمو پورنگ دوست داشتنی بچه‌های ایران زمین، علی رغم این که نزدیک به 50 سال از عمر خود را سپری کرده است، اما هنوز کودک درون او زنده است و لحظه به لحظه زندگی اش با عشق به کودکان و اجرای برنامه و شاد نمودن این عزیزان سپری می شود.
عمو پورنگ دوست داشتنی، در آخرین پست ایسنتاگرامی خود تصویری بر سر مزار مرحوم علی انصاریان منتشر نموده است و این نوشته را به اشتراک گذاشته« روحت شاد دادا »

داریوش فرضیایی را باید دوست داشت چرا که او همواره در این برهه از زمان که خانواده ها تحت شدیدترین وضعیت اقتصادی قرار دارند، مدام در اندیشه شاد کردن دل کودکان است تا خنده برلبان آنها جاری نماید کاری که این روزهای انجامش بسیار سخت است.

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)

داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

داریوش فرضیایی | عمو پورنگ

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان