//
کدخبر: ۳۳۲۸۰۶ //
نعیمه نظام دوست | عمو پورنگ | داریوش فرضیایی

تصاویر لو رفته از مراسم ازدواج نعیمه نظام دوست با عمو پورنگ

تصاویری از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست را مشاهده میکنید

تصاویر لو رفته از مراسم ازدواج نعیمه نظام دوست با عمو پورنگ
به گزارش فرتاک نیوز،

تصاویری از نعیمه نظام دوست در کنار عمو پورنگ منتشر شده که به شایعه ازدواج این دو هنرمند دامن زده است.

"این پست با عکس عموپورنگ و نعیمه نظام دوست نوشته شده بود که ما هم نفس شدیم این اخبار کذب صرفا جهت گرفتن بازدید و فالوور است و حقیقت ندارد."

 

نعیمه+نظام+دوست

نعیمه نظام‌دوست (زاده ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نعیمه نظام‌دوست از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد. سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نعیمه نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد. تصاویری از نعیمه نظام دوست در کنار عمو پورنگ منتشر شده  که به شایعه ازدواج این دو هنرمند دامن زده است.

نعیمه+نظام+دوست (1)

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد. نعیمه نظام دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرد،

در یک خانواده 6 نفری بدنیا آمد چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است.

ازدواج نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است.

شروع فعالیت نعیمه نظام دوست

در سال ۱۳۷۴ به طور حرفه ای در سریال ها و فیلم ها شروع به بازی کرد و اولین تجربه رسمی او با ساعت خوش شانس مهران مدیری بود که هم منشی صحنه و هم بازیگر بود.

فعالیت او در سینما با دستیاری کارگردان و منشی گری پشت صحنه فیلم بر بوم زمان شروع شد، در سال 86 با فیلم توفیق اجباری محمدحسین لطیفی وارد بازیگری سینما نیز شد.

اگر دقت کنید اکثر بازیگران شغل دومی هم برای کسب درآمد دارند چون نمی توان روی بازیگری بعنوان منبع درآمد حساب کرد به همین ترتیب من هم یک مزون کوچک لباس دارم که هر از گاهی از این طریق دوستانم را هم می بینم فعلا به اندازه یک آب باریکه درآمد برایم دارد.

کاهش وزن نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست بازیگر با تجربه و کم کار سینما و تلوزیون است . نعیمه نظام دوست به تازگی چندین کیلو وزن کم کرده است . نعیمه نظام دوست بهاره رهنما را یکی از مشوق های اصلی اش در کاهش وزن می داند . نعیمه نظام دوست پیش از این اضافه وزن زیادی داشت . پست جنجالی که این روزها در اینستاگرام به چشم می خورد ماجرای ازدواج نعیمه نظام دوست و عموپورنگ است . این خبر به سرعت در اینستاگرام وایرال شد اما واقعیت ندارد و کذب محض است . در ادامه پست جنجالی را می بینید .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۸۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان