//
کدخبر: ۳۵۵۴۸۸ //
داریوش فرضیایی | عمو پورنگ

عمو پورنگ و کودک درون/ داریوش رو اگه جان جان به جانش کنی بچه است + عکس

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ خودمون، هرکاری میکنه نمی تونه کودک درون خودش را فراموش کنه. این عکس رو اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که چه می گوییم.

عمو پورنگ و کودک درون/ داریوش  رو اگه جان جان به جانش کنی بچه است + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

داریوش فرضیایی (۱۳۵۲ تهران) برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود. داریوش فرضیایی(عموپورنگ) تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

داریوش فرضیایی | عمو پورنگ

بیوگرافی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)

داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

داریوش فرضیایی | عمو پورنگ

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۴۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان