//
کدخبر: ۲۶۸۸۹۴ //

پیام تسلیت دکتر علیرضا شهرستانی در پی عروج ملکوتی هنرمند مصطفی اخلاقی

دکتر علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پی عروج ملکوتی هنرمند صبور زنده یاد، مصطفی اخلاقی متن پیام تسلیت را به دفتر فرتاک‌نیوز ارسال نموده که در پی می‌آید.

 پیام تسلیت دکتر علیرضا شهرستانی در پی عروج ملکوتی هنرمند مصطفی اخلاقی
به گزارش فرتاک نیوز،

هو الحی خانواده محترم و ارجمند اخلاقی سلام‌علیکم بدین‌سان و با کمال تأسف و تأثر، عروج ملکوتی هنرمند صبور زنده یاد، مصطفی اخلاقی را تسلیت عرض می‌نمایم. بدون‌شک حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی، از بسترهای خدمت کردن به بندگان خدا با استفاده از عناصر بصری، برای تنویر افکار عمومی می نماید.

هوالحی

خانواده محترم و ارجمند اخلاقی

سلام‌علیکم

بدین سان و با کمال تأسف و تأثر، عروج ملکوتی هنرمند صبور زنده یاد، مصطفی اخلاقی را تسلیت عرض می‌نمایم.

بدون‌شک حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی، از بسترهای خدمت کردن به بندگان خدا با استفاده از عناصر بصری، برای تنویر افکار عمومی می‌باشد.

زنده یاد مصطفی اخلاقی از بسیجیان خدوم، بی‌ادعا و صبور و از جهادگران مخلص و بی‌ریای کرمانشاه بود، که عمر با برکت خویش را در راه اعتلای فرهنگ والای اسلامی و پایمردی در راه رفع مشکلات مردم سپری نمود، عزیزی که در سفرهای متعدد به عتبات‌عالیات و خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) خصوصاً در ایام اربعین حسینی، انتقال مفاهیم عمیق فرهنگ عاشورایی را در دستور کار خود داشت و تا لحظه عروج در راه تکریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و تبیین سیره و سلوک این بزرگواران تلاش نمود.

اینجانب فقدان این چهره مردمی و مذهبی را به شما و عموم همشهریان مومن و عاشق اهل‌بیت (علیهم‌السلام) تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، غفران و رحمت واسعه‌الهی و برای خانواده داغدار ایشان صبر و سلامتی را مسئلت می‌نمایم.

علیرضا شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان